A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"What is the conflict about?"

Fordítás:Miről szól a konfliktus?

4 éve

4 hozzászólás


Tarnai
Tarnai

Azt írtam: Mi körül van az összeütközés? (Sok dolgot megértem, a mondatot megértem, hogy válaszom el nem fogadott megértem.)

3 éve

szabob74

szabob74 19 103 Nekem se fogadta el ezt: Miről szól az összeütközés? Nem értem azt, hogy miért? A conflict angol szó a magyar nyelvben lehet konfliktus , összeütközés, nézeteltérés, ellentmondás, érdekellentét/összeférhetetlenség és ezekhez hasonló. Talán a Duolingo szerkesztői ezeket összevonva értelmezik a magyar nyelvben meghonosodott konfliktus szóban. Ettől függetlenül, szerintem a válaszom helyes, mert a magyar nyelv van olyan gazdag, hogy egy ilyen szót több helyes változatban színesen fejezzük ki.

3 éve

zsalica

Valaki elmagyarázná ezt a mondatot nekem? Hol van az hogy szól? Nem értem , valamit nem tudok a What- használatáról????

3 éve

koppnykere

Az about jelentése lehet "szól valamiről" is :)

3 éve