"O babasını destekledi."

Çeviri:She supported her father.

4 yıl önce

17 Yorum


seyoxd
seyoxd

neden he supported her father olmuyor?

4 yıl önce

RolandA.

Olabilir tabii çünkü orada bir belirsizlik var. "O babasını destekledi." cümlesi "O kendi babasını destekledi" anlamında ise "He supported his father." ya da "She supported her father." cümlelerinden ikisi de olabilir. Eğer kişinin desteklediği kendi babası değil ise o zaman da "He supported her father" ya da "she supported his father" olabilir (ilk cümledeki iki örnek de olabilir). O kadar kafa karıştırmaya gerek yok. Basit bir örnek. İllaki "He supported her father." şeklinde yapmak istersen kendi cevabını da rapor aracılığıyla önerebilirsin ama bunun bir hata olduğundan da emin değilim...

4 yıl önce

OlcayOkur

Şöyle bir sıkıntı var yanlız. He supported his father derken ''O , onun babasını destekledi'' de demiş olabilirim. O yüzden kendi babasını destekledi dememiz için ''he supported his own father'' desek daha doğru olmaz mı ?

3 yıl önce

sonterekeme
sonterekeme

He his olur he her olmaz siz soruyu yanlış cevaplamışsınız

2 yıl önce

merve015

he supported his dad işaretledim yanlış çıktı!

3 yıl önce

TamerBatta

Al benden de o kadar

3 yıl önce

OlcayOkur

He supported own father olmaz mı ?

3 yıl önce

MuratDemir874747

He supported his own father olabilir

3 yıl önce

OlcayOkur

Haklısınız teşekkür ederim

3 yıl önce

Gzdeelik2

Sadece she yerine he yazdım kabul etmedi bu ne sacmalıktır anlamadım

3 yıl önce

msg27

he yi neden kabul etmiyor

3 yıl önce

hasanbursa1963

He diyorsak him she diyorsak her kullanilir bence

3 yıl önce

caliskan_aleyna

dad ıle father aynı degıl mı yaa

3 yıl önce

Talha207236

Ne zamandan beri "O" sadece she için oldu ? Ben geri kaldım galiba

2 yıl önce

Didar529311

Cok farkli sekillerde anlasilabilecek bir soru.. Begenmedim

1 yıl önce

Ozcep

Bencede soruda hata var he veya she kullanilabilir

1 yıl önce

Ozcep

Bazen program icinde hata olabiliyor emibim ki hemen duzelteceklerdir

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.