"A kabátjaink"

Fordítás:Our coats

4 éve

8 hozzászólás


rabazsofia

A the our coats az miert nem jo?

4 éve

koradikriszta

Miert nem kell a the nevelo?

3 éve

Harga
Harga

Mert az angolok nem úgy használják. Duo megoldása korrekt.

11 hónapja

TornaiGabr

Jacket

3 éve

BereczAgne

A " we coats " miért helytelen?

4 éve

budai.doc

Nézz utána a személyes és birtokos névmásoknak egy nyelvtankönyvben.

4 éve

Astroth

Mert mi nem vagyunk kabátok :)

4 éve

zsofi171

Miért nem jó az, hogy "the our coats"?

2 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.