"A lányok abbahagyják a futást."

Fordítás:The girls stop running.

4 éve

10 hozzászólás


GergelyMol1

Kijelentő mondatban?

4 éve

aptg.gabi

The girls stoping the run. Mit jelent?

4 éve

Mr_Vincent

A girls és a stop közé mindenképp kellene egy segédige pl.: can, may.

4 éve

EnikoVarga1

a finish miért nem jó?

2 éve

mayva603

Miért nem kell a "the", ha "a" futást hagyják abba? Megmagyarázná valaki? Nem értem sajna.

8 hónapja

orhidea13

Miért nem múltidőben van a stop?

8 hónapja

eminens2

Mert jelenidejű a mondat. 2018.08.01.

4 hónapja

orhidea13

Köszi. Igazad van.

4 hónapja

bardospince

"are stoping" miért nem jó ? ( éppen most hagyják abba!)

3 hónapja

EnikoVarga1

Mert a stop ( "megállítani" a futást) alapvetően nem egy folyamatos tevékenységre utal. A futás viszont folyamatos ebben az összetételben. És két folyamatos igét nem rakunk össze.

3 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.