A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A lányok abbahagyják a futást."

Fordítás:The girls stop running.

4 éve

8 hozzászólás


GergelyMol1

Kijelentő mondatban?

3 éve

aptg.gabi

The girls stoping the run. Mit jelent?

3 éve

Mr_Vincent

A girls és a stop közé mindenképp kellene egy segédige pl.: can, may.

4 éve

EnikoVarga1

a finish miért nem jó?

1 éve

mayva603

Miért nem kell a "the", ha "a" futást hagyják abba? Megmagyarázná valaki? Nem értem sajna.

4 hónapja

orhidea13

Miért nem múltidőben van a stop?

4 hónapja

eminens2

Mert jelenidejű a mondat. 2018.08.01.

2 hete

orhidea13

Köszi. Igazad van.

2 hete