A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Ő az a nő, akit felhívtunk előtte."

Fordítás:She is the woman that we had called.

4 éve

14 hozzászólás


ZoltanPerlaky

A "who" biztosan nem jó, mert tárgyi és nem alanyi mellékmondat.

4 éve

ronkovics86

Köszönöm a választ!

4 éve

gyori.norbert

Én a következőt írtam erre a mondatra:" She is that woman we had called" és nem fogadta el mint helyes választ. Szerintem pedig jónak kellene lennie. Miért rossz?

4 éve

TthAndrs7

A that womant akkor hasznalod ha konkretan ramutatsz hogy ez az a nő. Az aki-ami tipusu mellekmondatokban nem igy hasznaljuk hanem sima nevelovel.

3 éve

gyori.norbert

Én a következőt írtam erre a mondatra:" She is that woman we had called" és nem fogadta el mint helyes választ. Szerintem pedig jónak kellene lennie. Miért rossz?

4 éve

Xelph

whom?

4 éve

zsolt.vara

Na most ide miért kell a before? She is the woman that we had called? miért nem jó?

4 éve

ronkovics86

Csatlakozom a kérdéshez, és jelentem, hátha...

4 éve

Csenge0520

Before=elotte.Igy szolt az eredeti mondat,szerintem ezert kell bele. :)

3 éve

espectacularrr

She is the woman that we had called. Before nélkül nem fogadja el, pedig máshol mindig úgy van, hogy vagy past perfect és akkor nem kell a before, vagy sima múlt + before. Akkor most mi ez?

3 éve

GyulaBerke

She is the woman that we had called. Mar pont kezdek betorni, hogy a before nem kell a had-es alaknal, erre nem fogadta el.. Miert?

3 éve

TthAndrs7

She is the woman I called before. Nem fogadta el mert hianyzik a mondatombol a that. Ez nem igaz mert a that tárgyesetben elhagyhato. Ugy is jo hogy She is the woman whom I called before. Angol tanarno a felesegem szoval tuti.

3 éve

TthAndrs7

A had akkor kell a called elé ha van masik sima mult ido a mondatban. Pl she was the woman that we had called before. A was sima mult , a had called azert kell mert korabban tortent, elotte mar hivtuk ezt a not.

3 éve

TthAndrs7

A before nelkul is ertelmes de igen igy volt az eredeti.

3 éve