"Tell me which piece you want!"

Çeviri:Bana hangi parçayı istediğini söyle!

July 20, 2014

18 Yorum


itssmylife

"hangi parçayı istediğini söyle" yeterli olmalı

January 21, 2015

Glsm356620

Eğer cümleye "me" eklenmeseydi dediğiniz kesinlikle doğruydu.Fakat burada "me" cümleye "bana" anlamı katıyor.

August 3, 2018

R.Corleone

söyle bana hangi parçayı istersin... bu olmaz mı?

July 20, 2014

Viforvendetta

"tell me which piece do you want"

July 20, 2014

fevkale

''söyle bana hangi parçayı istersin'' kesinlikle olmalı

February 14, 2015

sonterekeme

Aynısını yazdım bencede bu şekilde olmalı

August 17, 2017

receptoklu

Burada neden "do" kullanilmamis olabilir ? Genis zaman degil mi ?

July 23, 2014

agkarali

"sen hangi parçayı istediğini söyle bana" doğru olmalı. Rapor ettim.

November 20, 2014

mnkymrgn

"YOU tell me which piece do you want" gibi bir şey oluyor

April 23, 2016

TURULBLG

Hangi parçayı istediğini bana de .. ne var bunda yanlış

February 24, 2015

ilyasuyar

'söyle hangi parçayı istersin' de kullanılabilir yanlış olmaz sayın duolingo yetkilileri

February 5, 2016

DenizDnmez4

Devrik cümle Türkçe içinde bir öneme sahip ama burada devrik cümleyi kabul etmemesi çok mantıksız

July 29, 2016

ilhan631276

Bana söyle hangi parcayı istediğini

December 23, 2016

EfeOnay

Anlamıyo aptal mikrofon

June 24, 2017

yhanifi1980

İstediğin parçayı bana anlat. Doğru olmakı.

October 7, 2017

gokmenhakan

Hangi parçayı istiyorsan bana söyle kabul edilmeli

August 21, 2018

AYK1R1

What are you buying?

October 16, 2018

Mehmet358126

'hangi parcayi istedigini bana soyle " neden kabul edilmiyor?

April 14, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.