Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Tell me which piece you want!"

Çeviri:Bana hangi parçayı istediğini söyle!

4 yıl önce

15 Yorum


itssmylife

"hangi parçayı istediğini söyle" yeterli olmalı

3 yıl önce

Glsm356620

Eğer cümleye "me" eklenmeseydi dediğiniz kesinlikle doğruydu.Fakat burada "me" cümleye "bana" anlamı katıyor.

2 hafta önce

R.Corleone

söyle bana hangi parçayı istersin... bu olmaz mı?

4 yıl önce

Viforvendetta

"tell me which piece do you want"

4 yıl önce

fevkale

''söyle bana hangi parçayı istersin'' kesinlikle olmalı

3 yıl önce

sonterekeme

Aynısını yazdım bencede bu şekilde olmalı

1 yıl önce

receptoklu

Burada neden "do" kullanilmamis olabilir ? Genis zaman degil mi ?

4 yıl önce

agkarali

"sen hangi parçayı istediğini söyle bana" doğru olmalı. Rapor ettim.

3 yıl önce

mnkymrgn

"YOU tell me which piece do you want" gibi bir şey oluyor

2 yıl önce

TURULBLG

Hangi parçayı istediğini bana de .. ne var bunda yanlış

3 yıl önce

ilyasuyar

'söyle hangi parçayı istersin' de kullanılabilir yanlış olmaz sayın duolingo yetkilileri

2 yıl önce

DenizDnmez4

Devrik cümle Türkçe içinde bir öneme sahip ama burada devrik cümleyi kabul etmemesi çok mantıksız

2 yıl önce

ilhan631276

Bana söyle hangi parcayı istediğini

1 yıl önce

EfeOnay

Anlamıyo aptal mikrofon

1 yıl önce

yhanifi1980

İstediğin parçayı bana anlat. Doğru olmakı.

10 ay önce