"She tells him a secret."

Çeviri:O ona bir sır verir.

4 yıl önce

14 Yorum


Accountant62

o ona bir sırrını anlatır, doğrusu bu bence

4 yıl önce

elifyagmur09

Noooôooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

11 ay önce

adil_english

O ona sır verir ile o ona bir sır verir arasındaki farkı açıklayınız?

2 yıl önce

fvckerxxx

She tells him secret She tells him ' ' a ' ' secret

1 yıl önce

tuncay216155

She tells him a secret = ona bir sir soyler. She gives him a secret = ona bir sir verir olmuyor mu?

1 yıl önce

sonrero

him sona gelmez mi?

2 yıl önce

tarabyali

E ben doğru yazdım yanlış dedi

3 yıl önce

Fraude05

O ona sır verir dedim fakat yanlış kabul etti lol

9 ay önce

kbrazl
kbrazl

Mystery olur muydu

4 yıl önce

serdar44

sanırım o sırdan çok gizem anlamına geliyor.

4 yıl önce

elifyagmur09

Noooooôoooôôooooooooooooooooo

11 ay önce

recaicosar

o onunla gizlice konuşur. de olabilir.

3 yıl önce

erdalt.

olmaz. gizlice = secretly kullanılmalıydı.

3 yıl önce

fidan892731

Him asla sona gelmez bunu aklina sok

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.