1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The military zone is open."

"The military zone is open."

Çeviri:Askeri bölge açıktır.

July 21, 2014

24 Yorum


Yunus.Yaman

''DİSTRİCT'' ''REGİONS'' ''ZONE'' bunları hepsi bölge mi demek.

January 11, 2015

keremhan77

Benim İngilizce'den çıkardığım/gördüğüm benzer manalara gelen kelimeler (zone veya area...vb., departman veya section..vb. ) "kullanıldıkları teknik, bilimsel alana göre " tercih edilip seçiliyor. Alan, bölge manası verilmek isteniyorsa , askeri bir amaçla/alanda kullanılacaksa "zone" kelimesi daha teknik bir mana, askeri bir terim olarak kullanılır. Burada da military kelimesi ile zone kelimesi kullanılmış. Bir de "yasak/yasaklama" manası verilmek istenirse kelimeye area yerine zone kullanılmış. District (daha çok semt) Region ( daha çok bölge, coğrafi terim) .

December 2, 2015

shoutlove

aynn öyle

August 28, 2015

kenanka

area da var :)

January 18, 2015

Yunus.Yaman

BU NE YAA :)

January 19, 2015

ebrar181

Pöööööffffff

October 20, 2017

libentina

"zone" sınırlı bi bölgeyi anlatırken kullanılır. "özel" bi amaca veya kullanıma hizmet eder. askeri bölge, yayalara ait bölge, savaş bölgesi vs gibi.

July 7, 2015

umut2015

Askeri saha acik.. Olmaz mi?

May 9, 2015

rapooo

Military zone = askeri saha

July 21, 2014

shoutlove

aslında bölge ve alan bu cümle için daha uygun

August 29, 2015

zahter35

ben de zone'u saha olarak çevirdim; sözlükler kabul ediyor ama burası kabul etmiyor :)

December 14, 2014

Mauzekeler

Biraz anlamsiz oldu sanki

October 9, 2014

jvdn.aze

ordu bolgesi ???

February 19, 2015

elnur.musa

Askeri arazi açık olmazmı ?

March 11, 2018

sdursun

Bu bölge , alan hangi hallerde hangisi kullanılır. Biraz ayrıntı verebilecek var mı

March 4, 2015

modene1

Why not askeri bölgesi or askeri alanı?

September 17, 2015

Velikarak

Askeri bölge açıktır.

February 7, 2016

refikozkiran

Cevaptakinin aynisini yazdim yanlis dedi :)

March 26, 2016

qwertyali

zone, area, region bunların 3 üde bölge demek sürüsüne bereket.

August 9, 2016

serdar_klnc

Telafuz berbat, daha iyi olamazmı

August 31, 2017

Ahmedselim1

yanlışlıklar elim enter a basarken 7 ye değdi askeri bölge açık7 yazdım yanlış dedi. yazım hatası var demeliydi

January 15, 2016

DicleDerya

Hepiniz amk

September 17, 2016

CilginBisey

Niye koydun şimdi :))))

June 6, 2019

Lunar41

Asker bölgesi :((?

June 9, 2015
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.