1. Forum
  2. >
  3. Onderwerp: English
  4. >
  5. "She works at the bank."

"She works at the bank."

Vertaling:Zij werkt bij de bank.

July 21, 2014

4 opmerkingen


moskes

Zij werkt in de bank moet ook kunnen


Jeske123

Zij werkt op de bank" moet m.i. ook kunnen


Rhynn

StefvanSchie heeft hier gelijk: 'ik werk op de bank' betekent dat je op een bank zit terwijl je werkt. 'She works at the bank' heeft echt de betekenis dat iemand werkzaam is bij de financiƫle instelling beter bekend als de bank :)


Dharma50

Zij werkt bij de bank betekent dat je bij een bank in het park zit en werkt.

Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.