1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O gerçekten iyi konuşur."

"O gerçekten iyi konuşur."

Çeviri:He speaks really well.

July 21, 2014

12 Yorum

Konu önem sırasına göre

gulenzek

"He really speaks well." olmaz mıydı?

November 3, 2014

Akatreil

Well yerine good kullanamaz miyiz burada?

September 24, 2014

civelekahmet

Bu soruya katılıyorum.

September 26, 2014

265702

hayır olmaz gramer yapısına ters

July 16, 2016

yusufkalab

kullanamayız çünkü good isim formundadır.

January 4, 2019

_CanerOzdemir_

He/she really speaks well/good 'lar da dogru.

February 19, 2015

SerkanPehl1

"He really talks well" yazdım niye kabul edilmedi?

November 5, 2014

aaaaaaaaaaaaaaaf

She really speaks well

December 10, 2014

necmimelik

Burada really ozneden hemen sonra gelmez mi?

July 21, 2014

Viforvendetta

gelebilir. ama "really well" kalıp gibi bişey beraber kullanılıyor.

July 21, 2014

KaraOguzhan

Bence de 'He really speaks well' olmalı

January 13, 2017

Tuba937024

Neden he speaks well really diyemiyoruz?Cümledeki sırayı neye göre belirleyeceğiz?

February 17, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.