"O gerçekten iyi konuşur."

Çeviri:He speaks really well.

4 yıl önce

10 Yorum


gulenzek

"He really speaks well." olmaz mıydı?

4 yıl önce

Akatreil

Well yerine good kullanamaz miyiz burada?

4 yıl önce

civelekahmet

Bu soruya katılıyorum.

4 yıl önce

265702

hayır olmaz gramer yapısına ters

2 yıl önce

_CanerOzdemir_

He/she really speaks well/good 'lar da dogru.

3 yıl önce

SerkanPehl1

"He really talks well" yazdım niye kabul edilmedi?

4 yıl önce

aaaaaaaaaaaaaaaf

She really speaks well

4 yıl önce

necmimelik

Burada really ozneden hemen sonra gelmez mi?

4 yıl önce

Viforvendetta

gelebilir. ama "really well" kalıp gibi bişey beraber kullanılıyor.

4 yıl önce

KaraOguzhan

Bence de 'He really speaks well' olmalı

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.