"Who ate the bread?"

الترجمة:من أكل الخبز؟

July 21, 2014

15 تعليقًا


tamrhan

"مين " دخلت امتى اللغة العربية الفصحى؟ :D


SamehMohamd

زي مين اللي اكل الجبنة كدة :D


asmaaahmed358500

نعم .. ده انا كنت هكتب مين بس قلت اكتب من


NorhanAbdE10

كتبت من أكل الخبز وحطيت علامة الاستفهام برده عملى غلط


noureddine327089

هنالك خطأ في كلمة ate من المفروض تكونeat


omarbensli

لأنه في الماضي


jong.hyun

ليس خطأ ate ماضي .. من أكل ؟ لو قلنا eat تصبح بمعنى من يأكل ؟


Abdmshrf87

لماذا لم تكن Who did eat bread? اعتقد هذا أصح


Abdmshrf87

Who did eat the bread?


MabelPines353705

اروكم انضموا الى نادي الكود هو : NGW6BS


Khaleedwal2

ليه ما قلنا

"Who is ate the bread?


ZakariaX1

لان الفعل موجود ولن تحتاج لفعل مساعد الفعل المساعد يكون عندما لايوجد فعل او مع صيغة المضارع المستمر ing


hassanuna

من اكل الرغيف ؟


ZakariaX1

الرغيف جزء من الخبز وليس مرادفا له

تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.