"Fata are o soră?"

Traducere:Does the girl have a sister?

acum 4 ani

3 comentarii


NicolaVicentiu

De ce trebuie scris : does the girl... Sau nu este corecta varianta: The gil...

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Vezi discuția de aici.
La întrebări se schimbă ordinea cuvintelor față de afirmativ, se pune întâi verbul, apoi subiectul. Sau în cazul ăsta întâi verbul auxiliar (”does”), apoi subiectul (”the girl”), apoi verbul principal la infinitiv (”have”).

acum 4 ani

Lastk-Lu
Lastk-Lu

Imi poate explica cineva ce legatura are verbul „a face” cu „are”. Nu vad nici o legatura si nici nu am fost invatati in lectiile duolingo despre asta

cu 1 lună în urmă
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.