1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Fata are o soră?"

"Fata are o soră?"

Traducere:Does the girl have a sister?

July 21, 2014

4 comentarii


NicolaVicentiu

De ce trebuie scris : does the girl... Sau nu este corecta varianta: The gil...


fantomitzah

Vezi discuția de aici.
La întrebări se schimbă ordinea cuvintelor față de afirmativ, se pune întâi verbul, apoi subiectul. Sau în cazul ăsta întâi verbul auxiliar (”does”), apoi subiectul (”the girl”), apoi verbul principal la infinitiv (”have”).


Cristian828172

Nu era mai simplu ,, Has the girl a sister?'' La genul de intrebari cu verbe auxiliare se foloseste direct auxiliarul


Cristian828172

Has the girl a sister? Alta varianta corecta

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.