دوولينجو هو أشهر طريقة لتعلم اللغات في العالم. والأفضل من ذلك، إنه مجاني 100%!

"كلب الولد"

الترجمة:The boy's dog

منذ 4 سنوات

50 تعليقًا


abdullah.ghalban

شكراً

منذ 4 سنوات

loyan7

طيب شو الحل عمكتب the boy's dog عمكتب غلط

منذ سنة واحدة

mstafa7

The boyś dogاین الغلط

منذ سنة واحدة

haydir5

انا كاتب الكلمة صح ليه طيب انت تقول خطأ

منذ سنة واحدة

Hidaya_HK

the child's dog

منذ 4 سنوات

Tefa.it

غلط . لان Child معناها طفل

منذ 3 سنوات

esraa478574

طيب و ايه الغلط .. معناها كلب الطفل ؟!

منذ سنتين

otman09

the boy is dog ?why it s false

منذ 3 سنوات

Tefa.it

غلط . كده معناها الواد كلب

منذ 3 سنوات

jojo692439

انا هنا لم تدكر الملكية بل وصفت الولد بلكلب !!

منذ سنتين

Tomek1992

Oh

منذ سنتين

mustafa6kareem

ليش تشتم الولد شسوالك؟ هههههههههه

منذ سنة واحدة

zP3H2

ههههههههههههههههه من جد.

منذ 3 أشهر

MMmm946263

صادق

منذ سنة واحدة

SoMa505371

مش عارفه اكتب الابوستروف

منذ سنة واحدة

YamanRhama

Cos omc

منذ سنة واحدة

alhanouf747370

إيش الحرف المختصر ؟ لان موعارفه

منذ 7 أشهر

abdlazeez3

..

منذ 7 أشهر

abdullah447808

The boy is dog ليش غلط؟؟

منذ 3 سنوات

esraa478574

الترجمة الولد كلب .. ! ولكن the boy's dog معناها كلب الولد عشان ال 's ضمير الملكية يعود ع الولد انه يملك الكلب

منذ سنتين

gOWz6

مفيدة

منذ 11 شهرًا

AhmedJameelJ

اولا انت ابن بلدي عرفتك من "غلط" ههههههه ثانيا جملتك هاية معناهة " الولد كلب" لان is am are تستخدم للوصف مو للتملك

منذ سنتين

0555965404

فعلا هذي تسمى s الملكية بعد الفاصلة

منذ سنتين

huda696037

فاصلة الملكيه و s

منذ سنتين

rachid330207

This is false

منذ سنتين

MmmmmmmmMm457591

سوأ الولد

منذ سنتين

MmmmmmmmMm457591

عفتو الدنيا وهذه انتبهتو علية

منذ سنتين

MahmoudFat404450

Ū

منذ سنتين

Llosh.1.

اكتبها صح بس ما

منذ سنة واحدة

sara769144

The boy dog

منذ سنة واحدة

MhamadMham15

الفتحه الصغيره شومحلا كتبنا ع s طلعت غلط وكتبتا ع y طلعت غلط والحل

منذ سنة واحدة

abdullah.ghalban

لماذ الولد boy"s ?????? اليست s للجمع

منذ 4 سنوات

Hiba.X
Hiba.X

هذه تسمى s الملكية :

http://www.english4arab.net/vb/t12980.html

منذ 4 سنوات

esraa478574

مش للجمع .. s الملكية عشان في '

منذ سنتين

3es1m

مو لازم الاختصار

منذ 3 سنوات

ayad778918

why?

منذ سنتين

HaAh11

اضفنا s. التملك ... لكلمه boy's. لنعبر عن ملكيتهه للكلب

منذ سنتين

5MIi1

اكتبهة صح بس ماأفوز ليش the boys dog

منذ سنتين

5MIi1

The boys dog

منذ سنتين

Llosh.1.

's للملكية

منذ سنة واحدة

0565123760

تلنىﻻ

منذ سنة واحدة

0565123760

تراني اظافت

منذ سنة واحدة

8wsb2

الاجابه غلط كده ان الذي صمم البرنامج بيقول ان الولد يكو كلب

منذ سنة واحدة

marwah123456

ليش كلب الاولاد و ليس الولد المفروض boy يكون صح و ليس boy's

منذ 3 سنوات

MehmedElWanni

هي s الملكية وليس للجمع

منذ سنتين

ABAhmedAlshrif

صح ايه هو ده

منذ 3 سنوات

Khaled1.Mohamed

ما هي الجملة بدون اختصارات

منذ سنتين

girl518444

حتى الولد سبوه هههههه

منذ سنتين

97wI2

ليش غلط the boy is dog

منذ سنتين

rawan232860

ويعععع مو حلووو ابدا كلش اخطاء

منذ سنتين