A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"They are fine."

Fordítás:Ők remekül vannak.

4 éve

15 hozzászólás


LaszloHorvath002

"Ők jól vannak" miért nem helyes??

4 éve

budai.doc

A szótár szerin is: kitűnően/jól. Jelenteni kell!

4 éve

oozolii

Jól vannak.

4 éve

LaszloHorvath002

Nem ez a bajom: jól vannak azt miért nem fogadja el a gép?

4 éve

ZoltnMszro

Csatlakozom az előttem szólókhoz, ha a fine azt jelenti, hogy "jól", akkor miért csak a "remekül"-t fogadja el? Összetört egy szívem, szó szerint :-)

4 éve

CzaltigHilda

Javítani kellene, mert a "fine" nem csak azt jelenti, hogy remekül, hanem jól, kitűnően. Ebben a mondatban mindegyik jelentés ugyanazt az állapotot jelenti. Vagy az angolok nincsenek kitűnően, jól csak remekül?

3 éve

grafitmano

Csak csatlakozni tudok az előttem szólókhoz, tényleg ideje lenne már javítani ezt a kifejezést!

3 éve

tutuka8

"remekül vannak" miért nem jó???

4 éve

Csacsika2

miért nem javítják?

3 éve

evibevi

Ezt sajna javítani kell! @ CzaltigHilda -nak igaza van!! Hiba jelezve... :I

3 éve

TamsGtz

nekem is hibának dobta a "jól vannak" megoldást....

3 éve

Csacsika2

Ők jól vannak ! -ez el kellene fogadni, de hiába jelentem be!

3 éve

Csacsika2

Hát én nem értem ezt a nőt ! Nekem nagyon hadar ! Nem igaz, hogy így beszélnek az amerikaiak !!! Főleg akkor nem hadarnak, ha tudják, hogy olyanokkal beszélnek, akiknek nem az anyanyelvük az angol !!! Ez a nő meg elharapja a szavakat, egybemondja, egyszóval érthetetlen.

2 éve

Dvid241076

ők remekül vannak

2 éve

csabesz3

Èrthetőbben!!!!!!!

2 éve