1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "I will be happy to help you."

"I will be happy to help you."

Traducere:Eu voi fi fericit să te ajut.

July 21, 2014

8 comentarii


Enive

Traducerea dată ca fiind corectă este o traducere mot-a-mot, nimeni nu spune așa ceva românește. Ar trebui tradus mai degrabă ca expresie, de ex. ca: Te voi ajuta cu plăcere.


mirceagaf

De ce nu este corect :Eu voi fi fericit sa va ajut( pe dumneavoastra) ?


gustawsohn

Eu cred ca este corect!


AliceCmr

Noi trebuie sa invatam engleza dar ei ar trebui sa invete romana.In limba romana exista trei tipuri de viitor: - viitor1 format cu ajutorul verbului auxiliar a vrea. Ex:eu voi invata -viitor2(anterior)format cu ajutorul auxiliarului a vrea si a auxiliarului a fi+verb la participiu Ex:eu voi fi invatat -viitor popular care POATE FI FOLOSI SI IN LOCUL VIITORULUI1 &2!!!!! Acesta se poate forma in trei moduri cea mai folosita fiind insa varianta: o sa Ex:eu o sa invat(in loc de viitor 1) Eu o sa fi invatat(in loc de viitor 2) Eu asa am invatat la scoala si sa stiti ca e perfect corect sa folosesti viitorul popular in traduceri


gustawsohn

1./ Un moderator a precizat undeva ca in tot cursul este agreata doar forma de viitor cu "eu voi/tu vei...", nu si cea cu "eu o sa/tu o sa...". 2./ "Viitorul popular" sau orice alta forma "mai populara" ori uzuala in limbajul colocvial consider ca le putem folosi liber in traducerea celorlalte texte, unde nu functioaneaza rigoarea unor reguli de gramatica... It is my opinion!


BuniMarian

Alice Cmr,ce ai spune daca un englez ar traduce un viitor romanesc cu un viitor "popular" englez(exista)si cum te-ai descurca la nivelul acesta de studiu ???


SorinPirtea

De ce nu este corectă folosirea persoanei a doua plural, sau a pronumelui de politețe? De ce, în acest caz, you trebuie să însemne musai tu?


Florea339711

Eu am mai adaugat pe tine la sfarsitul propozitiei si mi-a considerat-o grasita

Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.