"Şu pozisyonlar yoktur."

Çeviri:Those positions do not exist.

4 yıl önce

23 Yorum


gocmen_05

there are not those positions... ????

4 yıl önce

Avni86
Avni86

aynen bu cümle de doğru değil mi?

3 yıl önce

okanunlu9

There are no those positions!!!!!! Arkadas bu cumlenin neresi yanlis hele bi' deyiver!

3 yıl önce

receptoklu

exist fiil midir ki yav ?

3 yıl önce

Ne6ahat

arkadaşlar bende there are no that pozitions demiştim. Bu cevapda doğruymuş ama sistem Those positions do not exist" ceavbını istiyor. Burada existla bir şeyin varlığından bahsediliyor muş... ben de bilen arkadaşlarıma sordum.

2 yıl önce

emredeniz07
emredeniz07

are kullanılması gerekmez mi?

3 yıl önce

has.durmaz

Çünkü varolmak eylem bildiriyormus.

3 yıl önce

cevatim

Simdiki zamanla kurulursa yanlis mi olur? Cevabi sorudan bagimsiz dusunursek...

4 yıl önce

baki_karakus

burada 50 tane adam aynı sorunun cevabını istiyor ve kimse cevap yazmamış.

2 yıl önce

agozdemir

Currently there are no jobs.

4 yıl önce

yusufkocyigit

Burdaki varlik anlami maddesel olarak yok olmakmi yoksa mesela yarin beden sinavi var ve su pozisyonlar yokmus gibimi veya her iki anlamdada kullanilabilir mi

3 yıl önce

perday
perday

there are not those positions" neden dogru kabul edilmiyor?

2 yıl önce

mstfaydin

Bu bir durum cümlesi değil mi ''are'' kullanılmalıydı kanımca

2 yıl önce

sonterekeme
sonterekeme

There is no that positions" doğru bir yazım şekli ama ilginç bir şekilde kabul etmiyor, demekki seçenekler arasına eklenmemiş

2 yıl önce

MorukYasin

ingilizce çalışanlar hep aynı kafayla çalışıyorlar anlaşılan bende there are not those positions yazdım olmadi

2 yıl önce

DilsadeGngr

exist olumsuz kelime değil mi

2 yıl önce

MehtapBal97

those positions do not exist ????

1 yıl önce

MUHTTNSALHYILMAZ

'those positions are absent' olmazmı

1 yıl önce

MERLAK
MERLAK

That positions do not exist. Cevabı neden kabul edilmedi.

10 ay önce

huseyin.me

Lütfen düzeltin

9 ay önce

meminctnky

Those positions don't exist yazdım kabul etmedi

9 ay önce

cemresakiz
cemresakiz

"These positions do not exist" yazdım neden kabul etmedi...

8 ay önce

MehmetER781452

There are not that positions. Bu da olmaz mı?

1 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.