1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Şu pozisyonlar yoktur."

"Şu pozisyonlar yoktur."

Çeviri:Those positions do not exist.

July 21, 2014

26 Yorum

Konu önem sırasına göre

gocmen_05

there are not those positions... ????

July 21, 2014

Avni86

aynen bu cümle de doğru değil mi?

November 10, 2015

okanunlu9

There are no those positions!!!!!! Arkadas bu cumlenin neresi yanlis hele bi' deyiver!

December 7, 2015

AkmCanSude

Hatalı, böyle bir kullanım olmaz :)

June 1, 2019

receptoklu

exist fiil midir ki yav ?

June 19, 2015

Selmanbgrynk

Ben de yeni öğrendim

October 12, 2019

Ne6ahat

arkadaşlar bende there are no that pozitions demiştim. Bu cevapda doğruymuş ama sistem Those positions do not exist" ceavbını istiyor. Burada existla bir şeyin varlığından bahsediliyor muş... ben de bilen arkadaşlarıma sordum.

March 15, 2016

emredeniz07

are kullanılması gerekmez mi?

February 7, 2015

has.durmaz

Çünkü varolmak eylem bildiriyormus.

March 10, 2015

baki_karakus

burada 50 tane adam aynı sorunun cevabını istiyor ve kimse cevap yazmamış.

July 19, 2016

cevatim

Simdiki zamanla kurulursa yanlis mi olur? Cevabi sorudan bagimsiz dusunursek...

September 6, 2014

cemresakiz

"These positions do not exist" yazdım neden kabul etmedi...

March 13, 2018

AkmCanSude

sanırım Duolingo'yu kodlayanlar these için "bu", those için "şu" kabulünü çok sert bir şekilde yapmışlar :)

June 1, 2019

agozdemir

Currently there are no jobs.

August 1, 2014

yusufkocyigit

Burdaki varlik anlami maddesel olarak yok olmakmi yoksa mesela yarin beden sinavi var ve su pozisyonlar yokmus gibimi veya her iki anlamdada kullanilabilir mi

October 8, 2015

perday

there are not those positions" neden dogru kabul edilmiyor?

December 26, 2015

mstfaydin

Bu bir durum cümlesi değil mi ''are'' kullanılmalıydı kanımca

March 29, 2016

sonterekeme

There is no that positions" doğru bir yazım şekli ama ilginç bir şekilde kabul etmiyor, demekki seçenekler arasına eklenmemiş

June 20, 2016

MorukYasin

ingilizce çalışanlar hep aynı kafayla çalışıyorlar anlaşılan bende there are not those positions yazdım olmadi

July 23, 2016

DilsadeGngr

exist olumsuz kelime değil mi

October 4, 2016

MehtapBal97

those positions do not exist ????

February 2, 2017

MUHTTNSALHYILMAZ

'those positions are absent' olmazmı

December 2, 2017

MERLAK

That positions do not exist. Cevabı neden kabul edilmedi.

January 9, 2018

huseyin.me

Lütfen düzeltin

February 16, 2018

meminctnky

Those positions don't exist yazdım kabul etmedi

March 8, 2018

Eastanbul

There are not that positions. Bu da olmaz mı?

November 26, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.