"Elbise kimin?"

Çeviri:Whose is the dress?

4 yıl önce

24 Yorum


modeg

Whose is dress neden kabul etmedi. The nin gorevi nedir bu cumlede

4 yıl önce

Mert_Efe_TR

eğer bir cümlede neden bahsedildiği biliniyorsa a yada an yerine the kullanılır

2 yıl önce

FatihC0

bu doğru mu? a an takısı verilmiyor mu bir nesneyi belirttiğinde gerçekten ?

2 yıl önce

serdar44

belirli bir elbiseden bahsedildiği için the koymamız gerek.

4 yıl önce

MetinAydinn

Yani mantık olarakta şöyle düşünebilirsin. Belirli bir elbiseden bahsedildiği için ve elbise belli olduğu için "the" kullanılmıştır. Mesela canlandır kafanda biri sana karşı elinde bir elbise var ve sana soruyor. Elbise kimin? Diye yani elinde gösterdiği elbise bellidir. Ortada belirsizlik yok yani.

1 ay önce

Osmanli_Imp

Bu cümlede "the" kelimesi belirlilik takısı aslında bende yanlış yaptım ama daha sonra anladım

3 yıl önce

Osmanli_Imp

Birde şu var the kelimesine ihtiyacımız var diyor ama doğru cümlede the harfi yok

3 yıl önce

ArazIsayev

Who is the clothes neden kabul etmedi??

4 yıl önce

HalimTuran

who is the clothes. Elbiseler kim olmus? Kimin soru kalibi 'whose' dur

4 yıl önce

lvntbulut

Ben bu ünitede is ve are 'nin nerede kullanıldığını karıştırıyorum mesela az önce whose are the dress kullandım ama is olacakmış.. lütfen yardım ..

4 yıl önce

asybrcn

Am > I

Are > you, we, they

Is> he, she, it

Is = tekil öznelerle

Are = çoğul öznelerle

Kullanılır!!!

4 yıl önce

Goktask

Whose the dress ???

4 yıl önce

asybrcn

Yardımcı fiili yazmamışsınız!!!

4 yıl önce

asude6

Aynen neden kabul etmiyo

4 yıl önce

mehmet333

Soru su arkadaslar elbise kimin bende the dress is whose yazdim nerde hata yaptim acqba cevap bekliyorum

4 yıl önce

asybrcn

Türkçeye göre düşünüp yazmışsınız!!! Fakat ingilizcede soru kalıbı önce yazılır.

Soru Cümlesi; Soru kalıbı + yardımcı fiil + özne + ve varsa (fiil + nesne vb. ... ) yazılır.

Sıralama budur!!!

4 yıl önce

danielpalaz

cümlenin türkçesinde bu demiyor.

3 yıl önce

mertasehades

Whose dress is it neden olmadi acaba that neden dogru.that su anlamina gelmiyor mu

3 yıl önce

cerrahgc

whose the dress is it? neden yanlış, the gerekmiyor mu

3 yıl önce

jcruelf

"who is the owner of this clothes ? " olma mı

3 yıl önce

SenemHerdem

whom ne demek? Whose dedikçe whom diye çevirdi -,-

3 yıl önce

SinanIrmak

neden those who dress olması lazım

3 yıl önce

RamazanKor670271

Whose cloth is it ? Neden kabul etmedi

6 ay önce

ala446851

Ben değişik bir açıklama yapayım "the" için. Sorunun anlamında "bu elbise" var. Yani aslında "bu elbise kimin?" diye soruyor. Şurada bahsedilen elbise herhangi bir elbise değil, belli bir elbise olduğu için "the" demeniz gerekiyor. Bu elbise kimin? (ahanda bu elbiseden bahsediyorum seni adi pislik) Did you understood me?

3 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.