"Ohangihızdakoşar?"

Çeviri:At what speed does he run?

4 yıl önce

6 Yorum


Bilginer78

at ne işe yarıyor bu cümlede

3 yıl önce

serdaro81

-da -de "o hangi hızDA koşar"

2 yıl önce

muhendese

At what burda which ile ayni anlamda mi kullanildi?

4 yıl önce

Viforvendetta

evet. ama burada which kullanılmaz.
önünde seçenek olduğu zaman which kullanılıyor.
hangi rengi seçer. gibi

4 yıl önce

candost2
candost2

At neden sonda yer alıyor? Daha önce bir soru cümlesinde about da en sonda yer almıştı. Bir açıklama ve bir kaç yeni örnek verebilirseniz memnun olurum.

2 yıl önce

AkcabeyLee

How speed is she run neden olmadı?

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.