1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "She wants to improve her Por…

"She wants to improve her Portuguese."

Fordítás:Javítani akarja a portugáltudását.

July 21, 2014

19 hozzászólás


miklos44

A "portugál tudás"-t nem egy szó!! Külön írva pedig nekem nem fogadta el.


Cadtamas

Kezd frusztralo lenni, hogy visszadobja a helyes valaszt.


kogu4

Practice! Practice! Practice! and " I want to improve my english."


mdemeczk

a portugál tudás nem portugáltudás -ként irandó!


Csillaglany

Ha a megoldás magyar szövege van elgépelve, a jó fordítást elfogadhatná. Egyébként is sok életet elvesz más betűhibák miatt, akkor nem kellene ha nem én hibázok.


szilvia.sz15

Csak akkor fogadja el ha azt irom h javìani, a javìtani meg nem...jò lenne kijavìtani a gépelési hibát


Martinkovics0

ez a portugálját kifejezés értelmezhetetlen a magyar nyelvben...


Livcsi_27

Nekem elfogadta a "Javítani akarja a portugál tudását". :)


JuditkaB

Szeretné elmélyíteni a portugál tudását. Nem fogadta el. Pedig ez olyan szabatos. :))


kogu4

v.ö. The mother and the daughter want to improve their relationship.

Az anya és a lány szeretné javítani a kapcsolatukat.


SJozsef70

,,portugaljat ,,helyett ,,portugal nyelvtudasat,, miert nem fogadja el?


askat1951

Mert a nyelvtudás szó nem szerepel a lefordítandó mondatban.


laq1958

Nem itt szeretném jelenteni a hibát, de bejelentő oldalt nem nyitja meg valamiért az oldal. Szóval jól el van gépelve a helyes megoldás. Mindegy , egy kis ismétlés ránk fér. :)


laq1958

Nem itt szeretném jelenteni a hibát, de bejelentő oldalt nem nyitja meg valamiért az oldal. Szóval jól el van gépelve a helyes megoldás. Mindegy , egy kis ismétlés ránk fér. :)


M21-

Egyetértek az előttem szólókkal, valóban köszönet azért, amit az oldal létrehozói tesznek azért, hogy mi bármilyen ellenszolgáltatás nélkül tanulhassunk. De ezt a mondatot valahogy nem tudom helyesen értelmezni. Számomra érthetetlen.


kovagaba

Ha csak egy mondatot nem értenék, de jó lenne DD, most ugrok neki egy szintnek ötödször és már a guta kerülget


GrdosMari

azt írtam, hogy meg akarja javítani,miért nem jó?


Danee93

Javítani akarom az angol tudásom...


Turulingo

"portugáltudását"...nekem helyes válasz még volt az is, hogy: portugálját.....Jááj de szeretem ezt a magyart :D

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.