A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"She wants to improve her Portuguese."

Fordítás:Javítani akarja a portugáltudását.

4 éve

21 hozzászólás


Cadtamas

Kezd frusztralo lenni, hogy visszadobja a helyes valaszt.

4 éve

kogu4
kogu4

Practice! Practice! Practice! and " I want to improve my english."

3 éve

miklos44

A "portugál tudás"-t nem egy szó!! Külön írva pedig nekem nem fogadta el.

1 éve

Csillaglany

Ha a megoldás magyar szövege van elgépelve, a jó fordítást elfogadhatná. Egyébként is sok életet elvesz más betűhibák miatt, akkor nem kellene ha nem én hibázok.

4 éve

szilvia.sz15

Csak akkor fogadja el ha azt irom h javìani, a javìtani meg nem...jò lenne kijavìtani a gépelési hibát

4 éve

Livcsi_27

Nekem elfogadta a "Javítani akarja a portugál tudását". :)

3 éve

JuditkaB

Szeretné elmélyíteni a portugál tudását. Nem fogadta el. Pedig ez olyan szabatos. :))

3 éve

DemeczkyMihaly

a portugál tudás nem portugáltudás -ként irandó!

6 hónapja

kogu4
kogu4

v.ö. The mother and the daughter want to improve their relationship.

Az anya és a lány szeretné javítani a kapcsolatukat.

6 hónapja

SJozsef70

,,portugaljat ,,helyett ,,portugal nyelvtudasat,, miert nem fogadja el?

4 éve

askat1951

Mert a nyelvtudás szó nem szerepel a lefordítandó mondatban.

3 éve

laq1958

Nem itt szeretném jelenteni a hibát, de bejelentő oldalt nem nyitja meg valamiért az oldal. Szóval jól el van gépelve a helyes megoldás. Mindegy , egy kis ismétlés ránk fér. :)

4 éve

laq1958

Nem itt szeretném jelenteni a hibát, de bejelentő oldalt nem nyitja meg valamiért az oldal. Szóval jól el van gépelve a helyes megoldás. Mindegy , egy kis ismétlés ránk fér. :)

4 éve

M21-

Egyetértek az előttem szólókkal, valóban köszönet azért, amit az oldal létrehozói tesznek azért, hogy mi bármilyen ellenszolgáltatás nélkül tanulhassunk. De ezt a mondatot valahogy nem tudom helyesen értelmezni. Számomra érthetetlen.

3 éve

kovagaba
kovagaba

Ha csak egy mondatot nem értenék, de jó lenne DD, most ugrok neki egy szintnek ötödször és már a guta kerülget

3 éve

Martinkovics0

ez a portugálját kifejezés értelmezhetetlen a magyar nyelvben...

3 éve

fectroll
fectroll

És ha tudnád, mennyi értelmezhető szó van, amit te "értelmezhetetlen" -nek gondolsz???

Lásd: Értelmezhető mondat: Elment nyelviskolába javítani az angolját. Ebben a mondatban az az érdekes, hogy úgy is értelmes, ha az angol helyett portugált írsz.... :)

3 éve

Csernus_L

Számít a szövegkörnyezet!

5 hónapja

GrdosMari

azt írtam, hogy meg akarja javítani,miért nem jó?

1 éve

Danee93

Javítani akarom az angol tudásom...

1 éve

FarkasBendeguz

"portugáltudását"...nekem helyes válasz még volt az is, hogy: portugálját.....Jááj de szeretem ezt a magyart :D

7 hónapja