A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"She wants to improve her Portuguese."

Fordítás:Javítani akarja a portugáltudását.

4 éve

33 hozzászólás


Cadtamas

Kezd frusztralo lenni, hogy visszadobja a helyes valaszt.

4 éve

kogu4
kogu4

Practice! Practice! Practice! and " I want to improve my english."

3 éve

fectroll
fectroll

Lehet, hogy nem is volt olyan helyes. Ez nem "frusztrál"???

3 éve

Cadtamas

Az volt frusztráló, hogy akkoriban (ha jól megnézed 11 hónapja) csak azt fogadta el helyes válasznak, hogy "Javíani akarja a portugálját." Mostanában már csak az frusztrál, ha valaki fullba' nyomja a kretént.

3 éve

fectroll
fectroll

Neked is mondták már, hogy "Never go full retard"?

3 éve

Cadtamas

Nem, de azt örömmel látom, hogy te otthonosan mozogsz a témában.

3 éve

fectroll
fectroll

Nos, ha nem is mozgok otthonosan, mindenesetre ráérzek pillanatok alatt... :D

3 éve

miklos44

A "portugál tudás"-t nem egy szó!! Külön írva pedig nekem nem fogadta el.

1 éve

Csillaglany

Ha a megoldás magyar szövege van elgépelve, a jó fordítást elfogadhatná. Egyébként is sok életet elvesz más betűhibák miatt, akkor nem kellene ha nem én hibázok.

4 éve

szilvia.sz15

Csak akkor fogadja el ha azt irom h javìani, a javìtani meg nem...jò lenne kijavìtani a gépelési hibát

4 éve

Livcsi_27

Nekem elfogadta a "Javítani akarja a portugál tudását". :)

3 éve

JuditkaB

Szeretné elmélyíteni a portugál tudását. Nem fogadta el. Pedig ez olyan szabatos. :))

3 éve

DemeczkyMihaly

a portugál tudás nem portugáltudás -ként irandó!

6 hónapja

kogu4
kogu4

v.ö. The mother and the daughter want to improve their relationship.

Az anya és a lány szeretné javítani a kapcsolatukat.

6 hónapja

SJozsef70

,,portugaljat ,,helyett ,,portugal nyelvtudasat,, miert nem fogadja el?

4 éve

askat1951

Mert a nyelvtudás szó nem szerepel a lefordítandó mondatban.

3 éve

laq1958

Nem itt szeretném jelenteni a hibát, de bejelentő oldalt nem nyitja meg valamiért az oldal. Szóval jól el van gépelve a helyes megoldás. Mindegy , egy kis ismétlés ránk fér. :)

4 éve

laq1958

Nem itt szeretném jelenteni a hibát, de bejelentő oldalt nem nyitja meg valamiért az oldal. Szóval jól el van gépelve a helyes megoldás. Mindegy , egy kis ismétlés ránk fér. :)

4 éve

M21-

Egyetértek az előttem szólókkal, valóban köszönet azért, amit az oldal létrehozói tesznek azért, hogy mi bármilyen ellenszolgáltatás nélkül tanulhassunk. De ezt a mondatot valahogy nem tudom helyesen értelmezni. Számomra érthetetlen.

3 éve

kovagaba
kovagaba

Ha csak egy mondatot nem értenék, de jó lenne DD, most ugrok neki egy szintnek ötödször és már a guta kerülget

3 éve

Martinkovics0

ez a portugálját kifejezés értelmezhetetlen a magyar nyelvben...

3 éve

fectroll
fectroll

És ha tudnád, mennyi értelmezhető szó van, amit te "értelmezhetetlen" -nek gondolsz???

Lásd: Értelmezhető mondat: Elment nyelviskolába javítani az angolját. Ebben a mondatban az az érdekes, hogy úgy is értelmes, ha az angol helyett portugált írsz.... :)

3 éve

Csernus_L

Számít a szövegkörnyezet!

4 hónapja

GrdosMari

azt írtam, hogy meg akarja javítani,miért nem jó?

1 éve

Danee93

Javítani akarom az angol tudásom...

1 éve

FarkasBendeguz

"portugáltudását"...nekem helyes válasz még volt az is, hogy: portugálját.....Jááj de szeretem ezt a magyart :D

7 hónapja

EvaRadanyi

Miért pont a portugálján szeretne javítani. Nincs valamivel értelmesebb szöveg????

3 éve

elefani
elefani

Javítani akarja a portugálját? ez miért nem jó? miért szarnak bele az egészbe?

4 éve

radnaitomi

Kedves elefani!

Nem szarnak bele.

Nagyon sok mondat van a rendszerben, és egyes mondatoknak akár 2-3 ezer!! helyes megoldása is lehet köszönhetően a magyar nyelv flexibilitásának. A fejlesztők napi sok órában dolgoznak (a szabadidejükben ingyen, bármiféle ellenszolgáltatás nélkül), csak olyan hihetetlen mennyiségű hibalehetőség van, hogy sokáig tart kijavítani mindent. Azt gondolom, inkább köszönet jár nekik ezért a sok munkáért, nem pedig "lecseszés", hogy miért nem dolgoznak a kedvünkért az eddigi belerakott ingyenmunkájuk helyett még sokkal többet!

4 éve

Bony31

Teljes mértékben egyetértek. Hatvan éves elmúltam és ez az egyetlen lehetőségem, hogy saját tempómmal, ingyen tanulhatok angolul. Közel egy év alatt többre jutottam vele, mint a közoktatásban szerzett nyolc év orosz, négy év francia és négy év német tanulás során. Minden nap foglalkozom vele a lehetőségeim szerint. A fejlesztőknek sok munkájuk van vele, amiért csak köszönet jár! Gondoljon bele mindenki abba, hány embernek fog majd professzionális segítséget nyújtani, amikor közös munkával elkészül a végleges verzió. Amit nem ért valaki, az kérdezzen nyugodtan a többiektől. Szinte kivétel nélkül választ lehet kapni azoktól, akik előrébb járnak. Ez így működik jól!

3 éve

GzaSzab

Bonyi31: szívemből szóltál, én sem tudtam volna jobban összefoglalni mindezt, s még a kor is majdnem hasonló!

3 éve

Bony31

A tanulás sosem ártott még meg senkinek. Örülök, hogy nem vagyok egyedül ezzel a véleményemmel. Sok sikert és örömöt kívánok!

3 éve

kovagaba
kovagaba

Így igaz. Én pl. már többször kaptam választ hogy elfogadják a hiba bejelentésemet, szóval ha lassúnak tűnik is de valóban foglalkoznak vele.

4 éve