"Beágyaztál?"

Fordítás:Did you make your bed?

4 éve

12 hozzászólás


puskaskati

Annyira szuper, mikor felajánl egy megoldást, aztán másik kettőt fogad el jónak!

4 éve

hb433
hb433

hat akkor ne nezd a szavak tippeit, en nem szoktam, csak nagyon ritkan.

4 éve

fectroll
fectroll

Ezt bírhatod is, mikor a 18-as szinten ez még gondot okoz, aztán az a másik nagy gáz, hogy ezt meg is szólod...

4 éve

puskaskati

Köszönöm az építő jellegű kritikát.

4 éve

fectroll
fectroll

Csak igazságot írtam. NE SIESS!!! Ez nem egy játék. Tehát időnként célszerű vissza- vissza térni, s a leckék összefoglaló feladatai újra és újra elvégezni. Attól, hogy végig darálod a leckét, s tovább mész, még nem fogod TUDNI az angolt.

3 éve

abraxas0

A feladatban szó nincs arról, kinek az ágyára vonatkozik a kérdés.

9 hónapja

Krisztian_itnet

Miért 'your bed'? Ezt valaki el tudná mondani? Mert lehetne szó bárkinek az ágyáról

3 éve

fectroll
fectroll

Gyakorlatilag "the bed" - nek is jónak kellene lennie.

3 éve

pappne

Szorol szora a jo választ irtam és nem fogadta el!!!

3 éve

49katirozsnyone

Azt gondolom, hogy kijelentő módban fogadható el a duo megoldasa. Ezert eltérő.

2 éve

B.F.11

..your bed...? Arról nem volt szó,hogy a saját ágyadat.

3 hónapja

KTibor7007

Nem biztos hogy a saját ágyára vonatkozik?!

1 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.