A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Beágyaztál?"

Fordítás:Did you make your bed?

4 éve

7 hozzászólás


puskaskati

Annyira szuper, mikor felajánl egy megoldást, aztán másik kettőt fogad el jónak!

4 éve

hb433
hb433

hat akkor ne nezd a szavak tippeit, en nem szoktam, csak nagyon ritkan.

3 éve

Krisztian_itnet

Miért 'your bed'? Ezt valaki el tudná mondani? Mert lehetne szó bárkinek az ágyáról

3 éve

fectroll
fectroll

Gyakorlatilag "the bed" - nek is jónak kellene lennie.

3 éve

pappne

Szorol szora a jo választ irtam és nem fogadta el!!!

3 éve

49katirozsnyone

Azt gondolom, hogy kijelentő módban fogadható el a duo megoldasa. Ezert eltérő.

1 éve

abraxas0

A feladatban szó nincs arról, kinek az ágyára vonatkozik a kérdés.

6 hónapja