1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She tells him everything."

"She tells him everything."

Çeviri:O ona her şeyi anlatır.

July 21, 2014

20 Yorum


npydn

Selcen Hanim, ayni seyleri yazmaktan usenmediginiz icin sizi tebrik ederim. Turkce yazim konusunda yanlislarini israrla dogruymus gibi kabul ettirmeye calisanlar da TDK sitesine danissinlar. O adılı bahsettiginiz ozel isim bile olsa kesme ile ayrilmaz!!!


nubarr

Dpgru yazdim sadece she yerine he yazdim ne fark ya yani she ve he'nin farkini biliyorum da orda "o" yazilmis ve ben ne bileyim hangisini diyorlar ve bende he yazdim ama yanlis kabul edildi


anSalam

Der ile soylerin farki ne allah askina


AhmetSaidN

Tell anlatmaktır. Olayda bi ayrıntı varsa, onu da birlikte bildirme gibi. Ama senin dediğin say kelimesi, olduğu gibi aktarmak


snnkrdmn

to him olması gerekmezmi?


hsumer

Tekrar aynı yere geldim. Yine aynını yazdım. Sonuç : Kabul. Ben bu işi anlamadim!


Selcen_Ozturk

mümkün değil. bir şey farklıdır. ayrıca daha önce de size bunu yazmıştım, kesme işareti sadece özel isimlerden sonra gelir, yani "O'na" diye bir şey yok. ayrıca "her şey" zaten ayrı yazlır, neyin uyarısını yaptığınızı anlamadım. yanlış dilbilgisi ve noktalama mi kullanalım?


CNEYTAHMET

Hanimefendi selamlar, Ataturk ile ilgili; "O'nu" dediginiz zaman kesme ile ayrilir.Bazi ozel isimlerde bu tip ayricaliklar var Turkce'de...


emin435092

Sacma sapan tartısmalar yapmayın


nooman5

"o her şeyini anlatır." ing. nasıl yazılır?


Turker90

"der, diyor" sözleri de doğru sayılmalı.


Mustafa408-5

yenı kesfettım yorum butonunu burası da facebook'a donmus.


aygulce

O her şeyini ona anlatır, yanlış kabul edilmemeli


CNEYTAHMET

" Her seyi anlatir " ile " Her seyini anlatir " anlam itibariyle cok mu farkli?


ahsen419044

Evt , her seyi cevresinde gordugu seyler vb her sey kisaca ana her seyini kendine dair olanlar dmek


536tezcan

Her seyini yani onun her seyini der gibi oluyo ( benim dusuncem ;))


hsumer

"O O'na herşeyi söyler" diye yazdım. Ret etti. "Her şeyi" diye yazmak gerekliymiş. Olacak şey değil. Kaydını aldım, istenirse gonderebilirim de. Dilbilgisi hakkında yaptığım uyarıyı hatırlatmak istiyorum. Teşekkürler.


RolandA.

"Şey" kelimesi hep ayrı yazılır. Her şey, hiçbir şey, o şey vb...


bulutsevuk

Ret etti değil reddetti.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.