Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Kız bir çilek yer."

Çeviri:The girl eats a strawberry.

4 yıl önce

17 Yorum


BerkBasaraner

A girl dedi cevaba ama bir kız demiyor ki

3 yıl önce

HssSena

Biraz degisik

2 yıl önce

gokcevs
gokcevs

Neden a anlatsana biraz

4 yıl önce

snmz10

"A" harfine neden ihtiyacimiz var

3 yıl önce

mucohit

Genis zamanda he she it olunca fiil s takisi alir. Olumsuz cumlede s takisi duşer ama

3 yıl önce

GkenurTrk

Evet ya the girl eat a strawberry demistim fakat eat yerine eats olmasi lazimmis -s eki gelince noluyor ki ?

4 yıl önce

sudenurqq

genis zamanda he/she/it de fiil s eki alir the girl de she demek

2 yıl önce

Nabi63

Girl eats a strawberry yazınca da kabul etmedi , "the " olmasi şart mı ki?

3 yıl önce

sudenurqq

the girl belirli bi kiz girl herhangi bir kiz sen cilek yiyen kizdan bahsediyosun yani belirli bir kiz bu yuzden the kullanmalisin

2 yıl önce

aysezumra

Niye the

3 yıl önce

hakankartal4

tam konusuodumki otomatik olarak kapattı

2 yıl önce

hayat310916

S harfin7 bilmiyomusun hhahha

2 yıl önce

Zeynep445664

Demi

2 yıl önce

Zeynep445664

Yes

2 yıl önce

OsmanKarak16

Hayir niye s ekni kullaniyoz alti üstü çilek yicek biz burda cilek cikartcaz ya

1 yıl önce

Seref6317

The girls eats a strawbery de ayni anlama gelmiyor mu

1 yıl önce

kerem49

Çok iyi ama kafa yok bende

6 ay önce