"I have a spider."

Fordítás:Van egy pókom.

July 21, 2014

19 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


szjuli89

Azt miért nem fogadja el hogy "Nekem van egy pókom" ? Ugyan azt jelenti!


sanyiivagyok

Azért mert az "nekem" már nem kell mert; Van egy pókom. Kiderül hogy kinek van?Ha igen akkor nem kell elé tenni személyes névmást.:) Érted? :)


SaturdayplaceTom

Igazad is van, meg nincs is. Magyarul mindkettő helyes kell legyen.


Apati4

Mit csináltam rosszul az írtam van egy pókom erre azt mondja hogy rossz nagy betűvel kellett volna írnom ಠ_ಠ


SzabWanda0

Igen , azt mért nem lehet elfogadni, hogy : ,, nekem van egy pókom" (ugyan az )


fgvdRr

Nymeria roblox


MihalyneBorbely

"egy pokom van" miert nem jo?


SzitasTibor

Így, hogy a mondat elején van az egy, eléggé hangsúlyossá válik, és inkább tűnik számnévnek, mint határozatlan névelőnek.


Trooger

"van pókom", az nem jó?


Jutas

-mit is mondott doktor úr?pók?skorpió?-rák,asszonyom...


Franciska408441

Meg bese fejeztem a mondat irást mar azt irta ki hogy rossz


Fox671878

És az hogy ,,van 1 pókom"


MikT15

A nekem van egy pókom is jó lehetne.


KatalinSol9

Ezt is jelenti


Lazac6

Én írtózom tőlük!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.