"Ben çocuklara öğretmekten sorumluyum."

Çeviri:I am responsible for teaching the children.

4 yıl önce

4 Yorum


hayrettin.3

Teaching the history: tarihi öğretmek ise teaching the children nasıl çocuklara öğretmek oluyor?

4 yıl önce

omercito
omercito
  • Teach something = Bir şey öğretmek
  • Teach someone = Birisine öğretmek
  • Teach someone something = Birisine bir şey öğretmek
4 yıl önce

OrlandoDougnuts

responsible for yerine accountable for kullandım saymadı. bence yanlış accountable for da kullanabilmeliyiz diye düşünüyorum.

3 yıl önce

svde1

niçin "i am responsible for teaching to children" olmuyor?

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.