"أذهب لأقول مرحباً."

الترجمة:I go say hello.

منذ 4 سنوات

54 تعليقًا


rJMC3

انا كتبت i go to say hello وقال ليي غلط وش ذا

منذ 3 سنوات

Loli_1415

اخترت I go to say hello واحتسبها غلط ليييييه بس :( مو هي (لأقول) يعني لازم توجد to ولا انا غلطانه؟

منذ 3 سنوات

wassimabari

معك حق ÷I go say hello تعني انا ذاهب قل مرحبا لاكن I go to say hello تأكد الفعل يعني انا ذاهب لأقول مرحبا

منذ 3 سنوات

alicia796501

Me to

منذ سنتين

nassima246968

me too not to just for your information

منذ سنة واحدة

lUkaHaDy

1+3 صح.. طلب كل الاجابات

منذ 3 سنوات

XgdfHdhfgf

لكن عندي قال ان الصح ١+٢

منذ سنتين

eng15ahmed

I go to say welcome

منذ سنتين

karim_allosh

hi = hello

منذ 4 سنوات

aya.ana

i go to say hello مش الاجابة الي انتوا بتفكروها صح

منذ 4 سنوات

tahafahed

أنا اخترت I go to say hello وظهر لي الاجابة خاطئة

منذ 3 سنوات

JCsP4

هو صح ليش يسو غلط

منذ 3 سنوات

bader685332

اكييد االمرحله ذي غلط مع اني متأكد

منذ سنتين

abode2013

I go to say hi /● I go tell hello /● I go say thanks. وين الصح انا حطيت اي قو تو ساي هاي و اي قو تيلل هللو قالي غلط

منذ سنتين

FahadAljandbi

ما الفرق بين I go say hello / I go to say hello

منذ سنتين

abdalaziza105454

I go say hello

منذ سنتين

3zeema

I go say hello فين الغلط بقه أذهب لأقول مرحبا

منذ سنتين

M.Basheer

المرحلة دي مش مظبوطة .. كلمة لاقول بدات باللام وده يعني ضرورة وجود to

منذ سنتين

obyv2

انا نفس غلطططكم

منذ سنتين

Hussain440

Dear

I think ( I go say hi ) is wrong

منذ سنتين

moharock

ياجماعة الخير الكلمة صح

منذ سنتين

pkBf2

I go say hello

منذ سنتين

husainali4

تصحيح غلط

منذ سنتين

LP7h

اخترت كل الاجابات وطلعت غلط لعد شنو الصح

منذ سنتين

LP7h

كاتبين اختر الاجوبه الصحيحه هم رقم 2 و3 الاجوبه الصحيحه هالمره يريد اكثر من جواب☺

منذ سنتين

ahmedfathy9o

يا جماعة hi صح و helloصح البرنامج بيعمل غلط عشان لازم نختار الاتنين

منذ سنتين

gsm64

ليه اكتب i وهو مقليش فى الجملة انا اذهب

منذ سنتين

AlaRamahi

I go to say hi

منذ سنتين

wessatq

بيقول غلط بردو

منذ سنتين

dlindlin1

انا كتبت i go to say hi

منذ سنتين

aliasd8

ايه من جد وشبهم

منذ سنتين

MariamAbde121543

هو ليه قال غلط

منذ سنتين

Vean123456789

انا حطيت رقم 3 وصح يعني ليش عم تحطو غلظ عم تنقصولي نقات ارجو حل المشكلة

منذ سنتين

EofH6

Yes I know you

منذ سنة واحدة

bboydev

Me to

منذ سنة واحدة

A0Un

حتى انا يقول غلط

منذ سنة واحدة

hadilsabso

هدول كلن غلط ليش

منذ سنة واحدة

jmz810

كلها غلط

منذ سنة واحدة

ZezeKotb

هو ليه بيقلي غلط وانا عملت التلته قلي برضو غلط طب اعمل ايه يبعني

منذ سنة واحدة

mohammedbo947417

Teçekker ederem çok

منذ سنة واحدة

MNdY11

ههه غلط في i مفروض I لان بدايه جمله

منذ سنة واحدة

Nabila806486

I go to say hello

منذ سنة واحدة

120.00.00

...... طيببب انا حطيتهاا قالولي خطأ

منذ سنة واحدة

nassima246968

you have to choose the first and the second ones together

منذ سنة واحدة

ataakmal

اخترت كلها ويقول غلط ايش السببب

منذ سنة واحدة

MAYA8040

يستهبلون

منذ سنة واحدة

cJRC11

يوجد خطأ في هذا السوال

منذ سنة واحدة

MariamSayd

المفروض انا ذهبت لاقول مرحبا

منذ 11 شهرًا

054N1

انا اول شي سويت رقم 2 بعدين 3 وماامتحى 2 يعني انا مايلي خص

منذ 10 أشهر

054N1

حشى ثلاث مرات اطلعوها لي وكلهن سويتهن الاختياري كل مره وحده يعني وين الصح

منذ 10 أشهر

054N1

والله صح كلامك

منذ 10 أشهر

054N1

ويش ذا

منذ 10 أشهر

054N1

اوك عطونا الجواب كل مره غلط

منذ 10 أشهر

jamal6218

شكله الديك يلعب علينا

منذ 5 أشهر
تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.