"أذهب لأقول مرحباً."

الترجمة:I go to say hello.

July 21, 2014

57 تعليقًا


rJMC3

انا كتبت i go to say hello وقال ليي غلط وش ذا

November 10, 2015

Loli_1415

اخترت I go to say hello واحتسبها غلط ليييييه بس :( مو هي (لأقول) يعني لازم توجد to ولا انا غلطانه؟

February 21, 2015

wassimabari

معك حق ÷I go say hello تعني انا ذاهب قل مرحبا لاكن I go to say hello تأكد الفعل يعني انا ذاهب لأقول مرحبا

April 5, 2015

alicia796501

Me to

January 22, 2016

nassima246968

me too not to just for your information

June 24, 2017

lUkaHaDy

1+3 صح.. طلب كل الاجابات

August 10, 2015

XgdfHdhfgf

لكن عندي قال ان الصح ١+٢

December 23, 2015

eng15ahmed

I go to say welcome

July 5, 2016

karim_allosh

hi = hello

September 16, 2014

ahmedfathy9o

يا جماعة hi صح و helloصح البرنامج بيعمل غلط عشان لازم نختار الاتنين

August 16, 2016

FahadAljandbi

ما الفرق بين I go say hello / I go to say hello

January 15, 2016

3zeema

I go say hello فين الغلط بقه أذهب لأقول مرحبا

February 21, 2016

aya.ana

i go to say hello مش الاجابة الي انتوا بتفكروها صح

July 21, 2014

tahafahed

أنا اخترت I go to say hello وظهر لي الاجابة خاطئة

April 1, 2015

JCsP4

هو صح ليش يسو غلط

December 8, 2015

bader685332

اكييد االمرحله ذي غلط مع اني متأكد

December 19, 2015

abode2013

I go to say hi /● I go tell hello /● I go say thanks. وين الصح انا حطيت اي قو تو ساي هاي و اي قو تيلل هللو قالي غلط

January 1, 2016

abdalaziza105454

I go say hello

February 21, 2016

M.Basheer

المرحلة دي مش مظبوطة .. كلمة لاقول بدات باللام وده يعني ضرورة وجود to

March 4, 2016

obyv2

انا نفس غلطططكم

March 18, 2016

Hussain440

Dear

I think ( I go say hi ) is wrong

May 5, 2016

moharock

ياجماعة الخير الكلمة صح

May 18, 2016

pkBf2

I go say hello

June 24, 2016

husainali4

تصحيح غلط

July 2, 2016

LP7h

اخترت كل الاجابات وطلعت غلط لعد شنو الصح

July 5, 2016

LP7h

كاتبين اختر الاجوبه الصحيحه هم رقم 2 و3 الاجوبه الصحيحه هالمره يريد اكثر من جواب☺

July 5, 2016

gsm64

ليه اكتب i وهو مقليش فى الجملة انا اذهب

September 2, 2016

AlaRamahi

I go to say hi

October 11, 2016

wessatq

بيقول غلط بردو

October 27, 2016

dlindlin1

انا كتبت i go to say hi

November 13, 2016

aliasd8

ايه من جد وشبهم

November 22, 2016

MariamAbde121543

هو ليه قال غلط

November 23, 2016

Vean123456789

انا حطيت رقم 3 وصح يعني ليش عم تحطو غلظ عم تنقصولي نقات ارجو حل المشكلة

December 1, 2016

EofH6

Yes I know you

December 14, 2016

bboydev

Me to

December 25, 2016

A0Un

حتى انا يقول غلط

January 4, 2017

hadilsabso

هدول كلن غلط ليش

January 16, 2017

jmz810

كلها غلط

January 26, 2017

ZezeKotb

هو ليه بيقلي غلط وانا عملت التلته قلي برضو غلط طب اعمل ايه يبعني

February 5, 2017

mohammedbo947417

Teçekker ederem çok

February 6, 2017

MNdY11

ههه غلط في i مفروض I لان بدايه جمله

February 21, 2017

Nabila806486

I go to say hello

April 4, 2017

120.00.00

...... طيببب انا حطيتهاا قالولي خطأ

April 5, 2017

nassima246968

you have to choose the first and the second ones together

June 24, 2017

ataakmal

اخترت كلها ويقول غلط ايش السببب

November 8, 2017

MAYA8040

يستهبلون

November 22, 2017

cJRC11

يوجد خطأ في هذا السوال

November 27, 2017

MariamSayd

المفروض انا ذهبت لاقول مرحبا

December 14, 2017

054N1

انا اول شي سويت رقم 2 بعدين 3 وماامتحى 2 يعني انا مايلي خص

January 28, 2018

054N1

حشى ثلاث مرات اطلعوها لي وكلهن سويتهن الاختياري كل مره وحده يعني وين الصح

January 28, 2018

054N1

والله صح كلامك

January 28, 2018

054N1

ويش ذا

January 28, 2018

054N1

اوك عطونا الجواب كل مره غلط

January 28, 2018

jamal6218

شكله الديك يلعب علينا

July 4, 2018

bE2w7

ايش الفرق مابين say وtell

December 28, 2018

Mawiayyy

بس انا كتبت I go to say hello قلي أصبت

February 14, 2019

dodakaram

اية الفرق بين say و tell

March 29, 2019
تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.