"The consequences are simple."

Çeviri:Sonuçlar basittir.

4 yıl önce

12 Yorum


neslihancbn

"Consequence" is really very simple

3 yıl önce

Eyup198063

Abi results varken neden bu random yazilmis gibi duran kelimeyi kullanalim ki. Approximately kelimesi bile daha insafli bunun yaninda :)

1 yıl önce

kbrazl
kbrazl

Conswquence yerine result kullanabilir miyiz

4 yıl önce

alexrybak

Tabiki

4 yıl önce

AkgulBilgi

"sonuclar kolay " da kabul edilmeliydi

2 yıl önce

esinpein0

Bence de :(

2 yıl önce

husonet

Sonuc basittir diyince kabul ediyor oysa coğul bir cümle bu neden kabul ediyor

2 yıl önce

aslanmuson

Cumle "Consequence basittir" ama kelime hic degil :) yerine zaten genelde result kullaniliyor.

2 yıl önce

fewjd3ii42

Sonuclar "results" demek, ama "cezlar basittir" bence daha dogrusudur.

3 yıl önce

144965

Sonuclar yalindir

3 yıl önce

Nisa1183

Kolay? Basit ve kolay eş anlamlıdır duolingo!

2 yıl önce

ParanoidAndro-id

Nasıl "simple"... Consequences demek bile yeterince karışık

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.