"Tak,mówiępoangielsku."

Tłumaczenie:Yes, I speak English.

4 lata temu

39 komentarzy


basia333936

Niedałam przecinka i mi nie zaliczylo

3 lata temu

Yola448704

basia333936, NIE DAŁAŚ przecinka? Brak przecinka to jednak bardzo poważny BŁĄD, bo zmienia znaczenie całego wyrażenia:

Do you speak English? - Mówisz po angielsku?
Yes, I speak English - Tak, mówię po angielsku

Jak mówisz po angielsku? Tak mówię po angielsku. Jak? Byle jak!

8 miesięcy temu

Weronika241454

Ja też nie dałam przecinka i mi zaliczyło

7 miesięcy temu

Zuzanna26984

Mi też

7 miesięcy temu

martam706490

Co!!!!!!!!!

2 lata temu

BrooOo1

Poprawnie to - Yes, I speak English

3 lata temu

Weronika241454

Ja tak zrobiłam

7 miesięcy temu

olkaalexa

Mi pokazało, że Yes, I do speak english -_-''

1 rok temu

aleksandra_h05

No łał .-.

3 lata temu

Ewelcia11

Nie,ma problemu z tym zdaniem

3 lata temu

Angela825036

Prawidłowa odpowiedź to Yes "I" speak english.

7 miesięcy temu

Angela825036

Napisałam yes I speaks english a poprawiło mi na yes I speak english. Może ktoś mi to wytłumaczyć?

7 miesięcy temu

Patrick359747

Dlaczego nie może być "yes, i am speaking in english"

1 tydzień temu

Panna.M

Nie dalam przecinka i nie zaliczylo mi -.-

3 lata temu

Wika143776

Miałam troche problem

2 lata temu

Paula21903917

Ja przecinka nie dałam i mi zaliczyli

2 lata temu

wityBuldog

Ja też nie dałem przecinka i mi zaliczyło

8 miesięcy temu

Weronika241454

Ja też

7 miesięcy temu

Oliwia51257

O nie nacisnełam kontynuj gdy nie miałam wszystkiego

1 rok temu

ZuziaSalac1

Dalam s za speak i nie zaliczylo ;-;

1 rok temu

Grafek
Grafek

Ponieważ do osoby JA nie dajemy S np eats tylko eat

8 miesięcy temu

SandraKuku

Lol jedna literka juz źle -,-

3 lata temu

kamji

No,łał

3 lata temu

Margaret2408

Troche trudne

3 lata temu

misiak13

Zal -.-

3 lata temu

ziomek1

siema!" I speak english" albo " i am speaking english " w czasie present continous musi być odmieniony czasownik be. W tym przypadku am. pozdrawiam czule, ziomki!

4 lata temu

Lenucha88898

A propos czasów: W ANGIELSKIM JEST AŻ 12 LUB NAWET 16 CZASÓW!!

8 miesięcy temu

DeraIes

Mateusz nie zaliczylo Ci poniewaz powinienes byl napisac "Yes, I am speaking in English."

4 lata temu

Youshinoto

Nie I am-bo to znaczy Ja jestem. Tylko I

4 lata temu

xMateusZx

Yes, I speaking in Englisch napisałem i mi nie zaliczyło dlaczego?

4 lata temu

Wantsaill

ponieważ powinieneś napisać Yes, I speak english. ;)

4 lata temu

Robusa

Słówko (in ) oznacza (w)

4 lata temu

Yola448704

xMateusZx, bo, tak jak w innych sprawach,
NAJPIERW trzeba się chwilę ZASTANOWIĆ ;-)

8 miesięcy temu

Nadia1616

Speak bez ,,ing" a English bez ,,c" musisz napisac

4 lata temu

Lenucha88898

Po 1) w "speaking" jest końcówka "ing" a tego się tu nie używa A po 2) napisałeś razem z "in", co by znaczyło "mówię w angielskim", a powinno być raczej "mówię po angielsku".

8 miesięcy temu

julia.jk1

Bo napisałeś englisch, a powinno być engliSH :)

2 lata temu

Faszysta

Nie Ch heehee

4 lata temu

Gryfica

Bo powinno być ,,speak" nie ,,speaking". 2. ,,-ing" pisze siè w czasie Present Continues

4 lata temu

burbul

W present continous to chyba powinno byc yes, I'm speaking english

4 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.