Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Tak, mówię po angielsku."

Tłumaczenie:Yes, I speak English.

1
4 lata temu

38 komentarzy


basia333936

Niedałam przecinka i mi nie zaliczylo

4
Odpowiedz3 lata temu

Yola448704
Yola448704

basia333936, NIE DAŁAŚ przecinka? Brak przecinka to jednak bardzo poważny BŁĄD, bo zmienia znaczenie całego wyrażenia:

Do you speak English? - Mówisz po angielsku?
Yes, I speak English - Tak, mówię po angielsku

Jak mówisz po angielsku? Tak mówię po angielsku. Jak? Byle jak!

1
Odpowiedz5 miesięcy temu

Weronika241454

Ja też nie dałam przecinka i mi zaliczyło

0
Odpowiedz4 miesiące temu

Zuzanna26984

Mi też

0
Odpowiedz4 miesiące temu

martam706490

Co!!!!!!!!!

-1
Odpowiedz2 lata temu

BrooOo1

Poprawnie to - Yes, I speak English

2
Odpowiedz3 lata temu

Weronika241454

Ja tak zrobiłam

0
Odpowiedz4 miesiące temu

olkaalexa

Mi pokazało, że Yes, I do speak english -_-''

-1
Odpowiedz10 miesięcy temu

aleksandra_h05

No łał .-.

-2
Odpowiedz3 lata temu

Ewelcia11

Nie,ma problemu z tym zdaniem

0
Odpowiedz3 lata temu

Angela825036

Prawidłowa odpowiedź to Yes "I" speak english.

0
Odpowiedz4 miesiące temu

Angela825036

Napisałam yes I speaks english a poprawiło mi na yes I speak english. Może ktoś mi to wytłumaczyć?

0
Odpowiedz4 miesiące temu

Panna.M

Nie dalam przecinka i nie zaliczylo mi -.-

-1
Odpowiedz3 lata temu

Wika143776

Miałam troche problem

-1
Odpowiedz2 lata temu

Paula21903917

Ja przecinka nie dałam i mi zaliczyli

-1
Odpowiedz2 lata temu

wityBuldog

Ja też nie dałem przecinka i mi zaliczyło

0
Odpowiedz4 miesiące temu

Weronika241454

Ja też

0
Odpowiedz4 miesiące temu

Oliwia51257

O nie nacisnełam kontynuj gdy nie miałam wszystkiego

-1
Odpowiedz11 miesięcy temu

ZuziaSalac1

Dalam s za speak i nie zaliczylo ;-;

-2
Odpowiedz10 miesięcy temu

Grafek
Grafek

Ponieważ do osoby JA nie dajemy S np eats tylko eat

0
Odpowiedz5 miesięcy temu

SandraKuku

Lol jedna literka juz źle -,-

-4
Odpowiedz3 lata temu

kamji

No,łał

-1
Odpowiedz3 lata temu

Margaret2408

Troche trudne

-5
Odpowiedz3 lata temu

misiak13

Zal -.-

-5
Odpowiedz3 lata temu

ziomek1

siema!" I speak english" albo " i am speaking english " w czasie present continous musi być odmieniony czasownik be. W tym przypadku am. pozdrawiam czule, ziomki!

-7
Odpowiedz3 lata temu

Lenucha88898

A propos czasów: W ANGIELSKIM JEST AŻ 12 LUB NAWET 16 CZASÓW!!

0
Odpowiedz4 miesiące temu

DeraIes

Mateusz nie zaliczylo Ci poniewaz powinienes byl napisac "Yes, I am speaking in English."

-14
Odpowiedz4 lata temu

Youshinoto

Nie I am-bo to znaczy Ja jestem. Tylko I

1
Odpowiedz3 lata temu