"Your shirt"

الترجمة:قميصك

July 22, 2014

28 تعليقًا


waleed55799

الفرق بسيط you يعني انت وyour تستخدم للملكية يعني لك مثال you are smart معناها انت ذكي مثال your car معناها سيارتك


njood867006

شكرا على المعلومه تو اعرف بينهم


joneal_alhilal

نطقتها صح وبرضومو راضي


MhmodMukta

فعلا انا بردو نطقتها صح وبردو غلط


yIQC3

ونا كمان


m15nina

لازم تقربي الجوال عند فمك وما تكوني لابسه سماعات


KampalHame

هههههههههههه ﻻ تيئسي


meaad438123

وانا كمان نطقتها صح بس مو راضي!!


m15nina

لازم تقربي الجوال عند فمك وما تكوني لابسه سماعات


asmaaelserafy

وأنا كمان نطقتها صح ومفيش فايده


ali.frraan

if you did it OK , add me


MohammedAL353653

انا نطقتها صح وراضي


atta-shehab

نطقتها صح . بس حطولي خطأ


MOH2017

نطقتها صح وحطولي صح


lamsat-3wa

انا نطقتها صح وكمان رااااضي ههههههXD


AlaaAlaaa1

You are يعني انت تكون مثال أنت تكون ممتاز Your ملكيتك مثال Your food معناهاطعامك Your book. كتابك


MaiElattar

وانا كمان نطقتها صح ومش راضى


a7mad_waleed

نطقتها صح وراضي


e6xi1

مليت من نطقها خطا


m15nina

your shirt =قميصك


ggmT4

والله نطقتها صح بس بيضل يطلعلي أعد المحاولة


Hogo110

العبه جميلة


njood867006

لو سمحتم طلب ممكن يتفضل ٣ اشخاص بمتابعتي عشان الانجاز لازم يتابعوني ٣


amal992849

شورت وسكوتر


KctO10

أنا نطقتها صح وإتارولي الإجابة تتنطق هيك قكيصط


5sAE6

وش الفرق بين قصاننا و قميصك

تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.