دوولينجو هو أشهر طريقة لتعلم اللغات في العالم. والأفضل من ذلك، إنه مجاني 100%!

"Your shirt"

الترجمة:قميصك

منذ 4 سنوات

24 تعليقًا


waleed55799

الفرق بسيط you يعني انت وyour تستخدم للملكية يعني لك مثال you are smart معناها انت ذكي مثال your car معناها سيارتك

منذ سنتين

joneal_alhilal

نطقتها صح وبرضومو راضي

منذ 3 سنوات

MhmodMukta

فعلا انا بردو نطقتها صح وبردو غلط

منذ سنتين

yIQC3

ونا كمان

منذ سنة واحدة

m15nina

لازم تقربي الجوال عند فمك وما تكوني لابسه سماعات

منذ سنة واحدة

KampalHame

هههههههههههه ﻻ تيئسي

منذ سنتين

meaad438123

وانا كمان نطقتها صح بس مو راضي!!

منذ 3 سنوات

m15nina

لازم تقربي الجوال عند فمك وما تكوني لابسه سماعات

منذ سنة واحدة

asmaaelserafy

وأنا كمان نطقتها صح ومفيش فايده

منذ 3 سنوات

brahimOubbad

شكرا

منذ سنتين

ali.frraan

if you did it OK , add me

منذ سنتين

MohammedAL353653

انا نطقتها صح وراضي

منذ سنتين

atta-shehab

نطقتها صح . بس حطولي خطأ

منذ سنتين

MOH2017

نطقتها صح وحطولي صح

منذ سنتين

lamsat-3wa

انا نطقتها صح وكمان رااااضي ههههههXD

منذ سنتين

MaiElattar

وانا كمان نطقتها صح ومش راضى

منذ سنتين

a7mad_waleed

نطقتها صح وراضي

منذ سنتين

e6xi1

مليت من نطقها خطا

منذ سنتين

m15nina

your shirt =قميصك

منذ سنة واحدة

ggmT4

والله نطقتها صح بس بيضل يطلعلي أعد المحاولة

منذ سنة واحدة

TL6R4

ههههههههههههههه ههههههههههههههه ههههههههههههههه هههههههههههههههه

منذ سنة واحدة

AlaaAlaaa1

You are يعني انت تكون مثال أنت تكون ممتاز Your ملكيتك مثال Your food معناهاطعامك Your book. كتابك

منذ 10 أشهر

walaa413750

واناکمان

منذ 10 أشهر

Hogo110

العبه جميلة

منذ 10 أشهر