"Öğleden sonra bir uçuş var mı?"

Çeviri:Is there a flight in the afternoon?

4 yıl önce

8 Yorum


alicankarakas

is there any flight in afternoon any olabilir mi

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

her zaman "in the afternoon", "in the morning" ve "in the evening" seklinde kullanilir

4 yıl önce

alicankarakas

evet orayı kaçırmışım ama aslında sorum any ve a kullanılması içindi

4 yıl önce

Viforvendetta

any'den sonraki sayılabilen isimlerin çoğul olması lazım.
are there any flights

4 yıl önce

Mustafa66630

A flight ile an flight farkı nedir ?

1 yıl önce

aliavan1

a ünsüzlerden önce an ünlülerden önce gelir. Örneğin: a car - an apple

1 yıl önce

ferhat.kur

Burada bir cisim bir nesne sormuyoruzki ... neden there is there are ?

3 yıl önce

NoisyNight

There kullanmamizin sebebi nedir ?

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.