"Myparentswereswimmingattheirhouse."

Çeviri:Benim ebeveynlerim evlerinde yüzüyorlardı.

4 yıl önce

7 Yorum


melis-durgun

İnsan evde nasıl yüzer

1 yıl önce

asiyekk1

Evde yüzmek nedemek anlamadım

10 ay önce

godemi
godemi

Evlerindeki havuzda

5 ay önce

ali187650

Neden anlamadığınızı ben anlamadım. Herkesin evinde açık ve kapalı yüzme havuzu mevcut:))

8 ay önce

SevdeNur611735

Were ile neden ing kullaniyoruz

10 ay önce

MuradImano1

Parents oldugu icin are-nin gecmis hali

9 ay önce

IKnowIAmAw

Yordu eki katiyor

6 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.