Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"My parents were swimming at their house."

Çeviri:Benim ebeveynlerim evlerinde yüzüyorlardı.

4 yıl önce

7 Yorum


melis-durgun

İnsan evde nasıl yüzer

11 ay önce

asiyekk1

Evde yüzmek nedemek anlamadım

8 ay önce

godemi
godemi

Evlerindeki havuzda

3 ay önce

ali187650

Neden anlamadığınızı ben anlamadım. Herkesin evinde açık ve kapalı yüzme havuzu mevcut:))

6 ay önce

SevdeNur611735

Were ile neden ing kullaniyoruz

8 ay önce

MuradImano1

Parents oldugu icin are-nin gecmis hali

7 ay önce

IKnowIAmAw

Yordu eki katiyor

4 ay önce