Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Senin internet erişimin yok."

Çeviri:You do not have internet access.

4 yıl önce

10 Yorum


eyyupsahin

You have not internet access neden olmuyor?

3 yıl önce

ersinkecis

Ben de aynı cevabı verdim. Bilen bir arkadaş açıklar mi? Teşekkürler

1 hafta önce

candost2
candost2

Burada the veya an niçin kullanilmaz?

3 yıl önce

kedicim
kedicim

bende the veya an kullanılacağını düşünmüştüm

2 yıl önce

Ahmet395405

You don't have access to internet yazdım. İnternet önünde the ya gerek yok bence

1 yıl önce

lhanYulug

there is no accses of yours internet olmaz mi

1 yıl önce

myenes

"You do not have access to the internet." cümlesi "internete erişimin yok" anlamına gelir. İki cümle birbirlerinden farklı. Moderatörler umarım düzeltir bu hatayı.

1 yıl önce

sakir866683

There isn't access internet to you desek olmazmi

3 ay önce

Golge7
Golge7

''You have no access to the internet.'' Neden olmuyor sizce?

3 ay önce

Fatih775404

you have not got internet access neden değil

3 hafta önce