"Metin derginin içinde."

Çeviri:The text is in the magazine.

4 yıl önce

7 Yorum


hkntasdemir

Journal de olmadı

2 yıl önce

Berfin958738

The writing neden kabul edilmedi?

3 yıl önce

firatdmf

''The text is inside the magazine'' aynı anlamı karşılar mı ?

2 yıl önce

MesutErsoz

Article neden olmaz?

2 yıl önce

UfukAkku

The passage da olmalii

2 yıl önce

Elanur628445

journal neden olmuyor ki

2 yıl önce

hifobaby

neden google çeviriyle burdaki çeviriler birbirini tutmuyor anlayan varsa gelsin bu ne saçmalık sanki farklı bir ingilizce konuşuluyormuş gibi

9 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.