1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I sleep in the evening."

"I sleep in the evening."

Çeviri:Ben akşam uyurum.

July 22, 2014

33 Yorum


cagdasingo

"akşam uyurum" yanlış değil bence.

July 22, 2014

Viforvendetta

emin oldugumuz alternatifleri raporluyoruz

July 22, 2014

Criaseth

Teşekkürler, ben de rapor ediyorum ki çözülsün. Şu an 16.9.2014 ve hala aynı sorun. Bu sorunu yazanın tarihini bilmediğim için belirtmek gereği duydum :) Saygılar.

September 16, 2014

berrakrm

The gelmek zorunda mı?

February 26, 2015

incikin_

"in the morning"
"in the afternoon"
"in the evening" ifadelerinde "the" var. ("at night" derken yok.)

November 10, 2017

Baykorku

Ben akşam yatarım ile uyurum aynı şey

February 8, 2015

hofmiller1

yatmak İngilizcede 'go to bad' olarak kullanıldığı için kabul edilmiyor Türkçede aynı şeyi ifade etse de İngilizcede farklı oluyor.

July 31, 2015

NoisyNight

Her "yatan" insan "uyumak" zorunda değil ki :) yani ikisi farklı anlamlar taşıyo...

September 22, 2015

Fatih184357

Arkadaş akşam -night , gece - evening değil mi ? I sleep in the evening 'in neresi ? Ben akşam uyurum oluyor. Hata var ence duzltilmesi gerek.

November 28, 2016

incikin_

morning: sabah
noon: öğlen
afternoon: öğleden sonra
evening: akşam
night: gece

November 10, 2017

Cembcgl

Sen tamamen yanlış gelmişsin dostum. Night=gece , Evening =akşam

June 6, 2018

asude6

Aksamdan uyuyorum olmaz bence ama emin degilim

March 14, 2015

xNurseGirlx

Hayır olmaz

October 18, 2017

Onuryaar10

( in ) de da yapmıyormuydu?

July 5, 2016

durukankaraca

Akşam uyurum u neden kabul etmiyor ki

February 18, 2017

onur900002

Grce ve aksam aynı sry degil mi

July 7, 2017

xNurseGirlx

Hayır

October 18, 2017

FurkanEryl1

Burada ' in ' edatı var ve bu cümledeki bahsedilen zamanin genel bir zaman oldugu anlamini katar yani ' Akşam yatarım diyorsa' bu Akşam Saatleri içinde herhangi bir saate uyurum diyor bu yüzden 'in' geliyor

September 14, 2017

Doa397531

Ben akşam uyurum doğru ama sizin de hakkınız var ☺ Çünkü ben olmasa da cümledeki kişinin kim olduğu anlaşılıyor.

September 1, 2019

Mraalperen

ben geceleri uyurum olabilir mi?

March 23, 2015

galata05

Neden ''at evening''

October 30, 2015

incikin_

"in the evening"
"at night"

November 10, 2017

feyza942449

Ben akşam uyurumu kabul etmedi burda vakti kelimesini bu cümlede hangisi ifade ediyor ?

December 29, 2015

gizemgmel

akşamleyin ne be türkçe öğren önce duolingo

January 3, 2016

WolFox1905

Ben akşam yatarım dedim neden olmasın ?

July 25, 2016

cevikoguzhan

in the yerine at the olmazmı ?

October 6, 2016

ebrudavran12

akşam yatarım doğru ama

January 1, 2017

xNurseGirlx

Hayır

October 18, 2017

onur900002

Aksam

July 7, 2017

sedabozkur4

Biz genelde zaten kararsız kalıyoruz akşam mı uyusak Çünkü bunu az insan yapar zaten

November 10, 2017

Zeynepkk11

Aksam uyunmaz diye gece yazdım genis bi anlamla kabul etmeliydi ama maalesef!

January 7, 2019

irfan842728

Ben gece uyurum da olmuyor

March 9, 2019

Leyla531862

Aynı cevaba neden yanlış diyor,

August 18, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.