Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I sleep in the evening."

Çeviri:Ben akşam uyurum.

0
4 yıl önce

28 Yorum


cagdasingo

"akşam uyurum" yanlış değil bence.

7
Cevap ver4 yıl önce

Viforvendetta

emin oldugumuz alternatifleri raporluyoruz

4
Cevap ver4 yıl önce

Criaseth
Criaseth

Teşekkürler, ben de rapor ediyorum ki çözülsün. Şu an 16.9.2014 ve hala aynı sorun. Bu sorunu yazanın tarihini bilmediğim için belirtmek gereği duydum :) Saygılar.

2
Cevap ver3 yıl önce

berrakrm

The gelmek zorunda mı?

4
Cevap ver3 yıl önce

incikin_
incikin_

"in the morning"
"in the afternoon"
"in the evening" ifadelerinde "the" var. ("at night" derken yok.)

2
Cevap ver9 ay önce

Baykorku

Ben akşam yatarım ile uyurum aynı şey

3
Cevap ver3 yıl önce

hofmiller1

yatmak İngilizcede 'go to bad' olarak kullanıldığı için kabul edilmiyor Türkçede aynı şeyi ifade etse de İngilizcede farklı oluyor.

4
Cevap ver3 yıl önce

NoisyNight

Her "yatan" insan "uyumak" zorunda değil ki :) yani ikisi farklı anlamlar taşıyo...

5
Cevap ver2 yıl önce

asude6

Aksamdan uyuyorum olmaz bence ama emin degilim

1
Cevap ver3 yıl önce

-Gamzeli.Hatun-

Hayır olmaz

1
Cevap ver9 ay önce

Onuryaar10

( in ) de da yapmıyormuydu?

1
Cevap ver2 yıl önce

Fatih184357

Arkadaş akşam -night , gece - evening değil mi ? I sleep in the evening 'in neresi ? Ben akşam uyurum oluyor. Hata var ence duzltilmesi gerek.

1
Cevap ver1 yıl önce

incikin_
incikin_

morning: sabah
noon: öğlen
afternoon: öğleden sonra
evening: akşam
night: gece

2
Cevap ver9 ay önce

durukankar1

Akşam uyurum u neden kabul etmiyor ki

1
Cevap ver1 yıl önce

onur900002

Grce ve aksam aynı sry degil mi

1
Cevap ver1 yıl önce

-Gamzeli.Hatun-

Hayır

1
Cevap ver9 ay önce

Mraalperen

ben geceleri uyurum olabilir mi?

0
Cevap ver3 yıl önce

galata05

Neden ''at evening''

0
Cevap ver2 yıl önce

incikin_
incikin_

"in the evening"
"at night"

1
Cevap ver9 ay önce

feyza942449

Ben akşam uyurumu kabul etmedi burda vakti kelimesini bu cümlede hangisi ifade ediyor ?

0
Cevap ver2 yıl önce

gizemgmel

akşamleyin ne be türkçe öğren önce duolingo

0
Cevap ver2 yıl önce

WolFox1905

Ben akşam yatarım dedim neden olmasın ?

0
Cevap ver2 yıl önce