"I offer you a plate of fruit."

Traducere:Eu îți ofer ție o farfurie de fructe.

July 22, 2014

15 comentarii


karina91230

O farfurie de fructe?Nu era corect ,,o farfurie cu fructe,,?

March 1, 2016

florinbelinschi

Corect

March 7, 2016

lm77777777

De ce nu se accepta pluralui ”fruits”, utilizat in limba engleza?

July 22, 2014

fantomitzah

Vezi discuția de aici.

Dar ce tip de întrebare primisei? Nu trebuia să traduci spre română?

July 22, 2014

lm77777777

mersi

July 23, 2014

daniela352789

Este vorba despre pluralul neregulat si sunt cateva cuvinte care au aceeasi forma si la plural si la singular asa cum este si fruit

February 1, 2016

stanciuclaudia

pluralul este fruits

June 21, 2015

grigoreion2

Fruit=plural la acelasi fel de fructe (mere). Fruits=plural al mai multor feluri de fructe(mere, pere, banane), in aceeasi farfurie. Asta cred eu.

June 27, 2015

Bienuschaaa

nu fruit e la singular sibp fruits la plural asa e corect like daca sunteti de acord

August 15, 2015

Bienuschaaa

scuze pentru greseala cuv. este și

August 15, 2015

alex469264

Mersi fantomitzah

July 7, 2016

alfi383727

Am o rugaminte, as dori sa intru intr-un grup, imi poate trimite cineva un cod?

January 3, 2017

Ale976509

Eu a scris ca iti ,,dau'' si mi a spus ca nu e corect si trebuie sa spun ,,ofer" e acelasi lucruuu!!!

January 24, 2017

TuturugaAm3

Da ce are ??

July 10, 2017

moldovandu2

Corect este ,cu fructe

June 7, 2019
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.