"I offer you a plate of fruit."

Traducere:Eu îți ofer ție o farfurie de fructe.

acum 4 ani

14 comentarii


lm77777777

De ce nu se accepta pluralui ”fruits”, utilizat in limba engleza?

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Vezi discuția de aici.

Dar ce tip de întrebare primisei? Nu trebuia să traduci spre română?

acum 4 ani

lm77777777

mersi

acum 4 ani

daniela352789

Este vorba despre pluralul neregulat si sunt cateva cuvinte care au aceeasi forma si la plural si la singular asa cum este si fruit

acum 2 ani

karina91230

O farfurie de fructe?Nu era corect ,,o farfurie cu fructe,,?

acum 2 ani

florinbelinschi

Corect

acum 2 ani

stanciuclaudia

pluralul este fruits

acum 3 ani

grigoreion2

Fruit=plural la acelasi fel de fructe (mere). Fruits=plural al mai multor feluri de fructe(mere, pere, banane), in aceeasi farfurie. Asta cred eu.

acum 3 ani

Bienuschaaa

nu fruit e la singular sibp fruits la plural asa e corect like daca sunteti de acord

acum 3 ani

Bienuschaaa

scuze pentru greseala cuv. este și

acum 3 ani

alex469264

Mersi fantomitzah

acum 2 ani

alfi383727
alfi383727

Am o rugaminte, as dori sa intru intr-un grup, imi poate trimite cineva un cod?

acum 1 an

Ale976509

Eu a scris ca iti ,,dau'' si mi a spus ca nu e corect si trebuie sa spun ,,ofer" e acelasi lucruuu!!!

acum 1 an

TuturugaAm3

Da ce are ??

acum 1 an
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.