"Folosește-i oricând vrei!"

Traducere:Use them whenever you want.

July 22, 2014

25 de comentarii
Această discuție este blocată.


CrisTina938142

Dc nu e use them whenever you want ??


NTyna

nu inteleg de ce nu acceapta use them whenever you want ... cand imi scrie ca solutia corecta era use them whenever you want si use them whenever you wish.


aduta15

Bine că nu e acceptat wish și e acceptat desire, sunt total opuse așa e.


GIGI861366

de ce nu este corect use it .....(adica e vorba de niste unelte in general lucruri pe care le utilizei orisicand you want)


iiai

Exercițiul îți cere un pronume la plural, tu ai folosit forma de singular, de aceea nu este corect.


AugustinaL19

Si in cazul asta Use they era corect ? Ca si use them. Daca e pe pl


Gabijugi371

De ce dau indiciu "uses" cand este "use"? Ca sa greșim? Dupa ce ca e toceală, nici macar indiciile nu-s corecte . Dar ei vor bani si sa traducem mot a mot. Cum sa traduc corect cand ei gresesc mereu?


ana854416

Aaaaaa....eu am gresit .... i' m so sorry!


Briana791515

Cum se spune corect


EvelinaChi7

Of câte probleme


Monica684041

daca la o lectie in urma cu fraza " eat pasta whenever you want" ... si cu traducerea "mananca paste oricand vrei" .... mi se pare inconsecventa acum traducerea de aici cu " whenever you WISH" .....

este totusi o deosebire intre verbele

to WANT == a VREA si to WISH == a DORI

PS: ar fi bine ca traducerea engleza din aceasta pagina de comentariu sa apara si acolo in prim-plan unde este lectia....


Gabijugi371

Aduta15, mie mi-a acceptat "wish" .


-soricika-

Eu nu am pus punct si a zis ca este gresit


iiai

AriMimiCri, fii mai atentă la litere, nu te mai grăbi când tastezi. Ești penalizată pentru greșeli de tastare, nu pentru punctuație. Ai o mulțime de comentarii în care te plângi că ai fost penalizată pentru punctuație și nu este adevărat.


AlexandruM865560

De ce nu este crect,,want you''dar e ,,you want''?


Gabijugi371

Mie mi-a acceptată varianta 'Use them whenever you wish" ci nu cum scrie cand intru aici,sus "...you want". Deci,dupa luni de zile,tot nu au reparat ceva. Am mai comentat aici acum ceva timp.


Petru663312

NU ÎNȚELEG DE CE PUNETI CUVINTE CARE NU SUTNTI


elenar39

Dece nu use its?


CMihai4

Atentie, este o greșeală aici, mie îmi apare desire in loc de want


Dana392516

Lipseste cuvantul you


Valentin951576

Whatever si whenever care este diferența?


PatruIon

Cînd se foloseste "you" și cînd your

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.