A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Meg fogjuk kapni a képeket."

Fordítás:We will receive the pictures.

4 éve

12 hozzászólás


Andrew341

Ez mi? Hibás: "we'll get the pictures", helyette javaslat: "We're will get the pictures." Ilyen kifejezés a világon sincs! :(

3 éve

Trysii

Ugyanez. Baromság.

3 éve

gabriella.browne

Na most akkor will, vagy are going to?

4 éve

varip

Will mert nem a te aktív cselekedeted fogja eredményezni a képek megkapását

3 éve

Nordenlight

Elfogadja a going to-t is

3 éve

solitude65

Pffffffffff

3 éve

bela0830

nincs hang!

2 éve

aptg.gabi

Valaki leírná hogy van a "will"-es mondat helyesen? Ahogy Andrew341 írta az első mondatot? Köszi

1 éve

sgarde
sgarde

"Meg fogjuk kapni a képeket."

Fordítás: We will receive the pictures.

1 éve

aptg.gabi

Köszi

1 éve

malackutya

We are going to receive the pictures

1 éve

sirmock1

A "get" szónak is van "kapni" jelentése. We will get the pictures. (El is fogadja)

7 hónapja