"Youhavetriedtounderstandeverything."

Fordítás:Próbáltál mindent megérteni.

4 éve

8 hozzászólás


1canka

Ilyen szó, hogy "Próbültül" nem létezik a magyar nyelvben. Tudja valaki, hogy lehet a fejlesztőnek írni?

4 éve

barlaiedit
barlaiedit

Nem tudom, de ez a próbűltűl most engem is elgyengített... :-(

4 éve

tatranfanatik

ha ilyet láttok jelentsétek hibás válaszként. majd javítják

4 éve

1canka

Hogyan lehet jelenteni?

4 éve

tatranfanatik

A helyes válasz megjelenése után ott van a hiba bejelentése funckciógomb, itt válaszd azt hogy: "A „Helyes megoldás” nem hangzik természetesen, illetve hibás."; Csak ha itt jelzed, akkor veszik észre a szerkesztők a hibát.

4 éve

HaIsmerszT

Kis zaszlora koppintasz jelented.. en mar megtettem

4 éve

bermoni

A "Te mindent próbáltál megérteni" mondatot hibásnak veszi. Miért?

2 éve

barlaiedit
barlaiedit

Azért, mert így még nem fordította senki. Szerintem ez is helyes! Ha jelented, bekerül a jó válaszok közé.

2 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.