Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Biz onu yeriz."

Çeviri:We eat it.

4 yıl önce

71 Yorum


nedretkayn

Biz yamyammiyiz ?

3 yıl önce

NUR-ELA

hayır . biz yamyam değiliz ama DUOLİNGODA herşey mümkün . mesela DUOLİNGODA kediler bira içer , çilek pişirilir . yani şaşırmamalısınız . çünkü bu site bizim sonsuza dek dil öğrenmemizi sağlamak ve dil öğrenirken de sıkılmamamız için böyle cümleler var . ama BİZ ONU YERİZ cümlesi de ad yerine kullanılmış olabilir . mesela BİZ ÇİLEK YERİZ cümlesinde ÇİLEK sözcüğü ONU sözcüğü yerine de kullanılmış olabilir . . . . .

2 yıl önce

M4STIFF0

Ne kadar da bilgili bir insan

2 yıl önce

seyithan862964

hahaah adamsin

2 hafta önce

NUR-ELA

teşekkürler

2 yıl önce

eda430

aynen ela abla

2 yıl önce

kutupyldz6

Vallaha dogru dedin.

1 ay önce

AneurinEE
AneurinEEPlus

Duolingo'da herhangi birşey mümkün.

3 yıl önce

Sompaliton
Sompaliton

Valla ben him dedim dogru dedi

3 yıl önce

qualet

türkmüsün bro ajcee

2 yıl önce

mervecan215654

hayyırr

1 yıl önce

berat1453

Sen salakmısın

3 yıl önce

AneurinEE
AneurinEEPlus

Neden "we eat her" yanılır?

4 yıl önce

SiriusBlack99

O bahsettiği şeye göre değişir ama. Uygulama da muhtemelen onu derken bir yiyecekten, (insandan değil) bahsetmiştir.

3 yıl önce

Lazygirl_40

çünkü belirsizlerde it kullanırız yediğin şeyin cümlede cinsiyetinin olduğunu nereden bileceksin??

3 yıl önce

feyza-5

Him ve her erkekler ve kizlar icin kullanilir

4 yıl önce

AneurinEE
AneurinEEPlus

Evet, biliyorum ama "onu" "him/her/it" anlamına gelebilir ve cümle yamyamlar hakkında olabilir.

4 yıl önce

umutcoskun

Teorik olarak haklısın aslında. Ama zorlamamak da gerek. :)

3 yıl önce

Elifsu16

Onu tum dunya biliyo

3 yıl önce

KAMERNUR

we eat the it niye olmuyor

3 yıl önce

AneurinEE
AneurinEEPlus

İngilizce'de "the it" imkansız (zamirların tanımlığı yok).

3 yıl önce

ruhawi

Aslında insan eti yiyenlerin varlığı bilinen bir gerçek. Doğal olarak ''we eat him'' cümlesini de kabul etmesi gerekir. :)

2 yıl önce

myenes

"we eat him" neden kabul edilmiyor olabilir ? it, him, her bunlar "onu" anlamına gelen nesne zamirleri değil mi?

4 yıl önce

aydinert

Ben we eat him yazdim kabul etti :)

4 yıl önce

tubitter

it cansız varklıklar ıcın kullanılır him dersen bir kişiyi kast edersin sen yamyam degilsin dostum ınsan yıyemezsın

3 yıl önce

feyza-5

Him ve her kizlar ve erkekler icin kullanilir

4 yıl önce

.command...

Hım değil o gerizekalı Feyza has

3 yıl önce

berat1453

Aynen

3 yıl önce

Tunahanakr

That ne demek

3 yıl önce

brahimKiba

Her dedi alem ya :)

3 yıl önce

memo1231

Bsgudbx

3 yıl önce

kahramanemre

ben ce yanlış

3 yıl önce

sevvalozbek

we eat he neden olmuyor?

3 yıl önce

rasitsariyar

we eat her yaptım doğru dedi

3 yıl önce

iLaYDaaDoYMaZZ

Neden We it eat değil :/

2 yıl önce

buse709201

öznede sonra fiil

1 yıl önce

king01burak

we eeat the it niye olmuyor

2 yıl önce

incikin_
incikin_

"it" gibi zamirlerin (isim yerine geçen sözcüklerin) başında "the" kullanılmıyor.
the it
the its
the me
the my vb. yapılardan kaçınmalıyız.

11 ay önce

esmaelf

we eat it olur mu

2 yıl önce

Onurzcan13

we eat that

2 yıl önce

adsizmaymun

we it eat neden kabul edilmiyor

2 yıl önce

incikin_
incikin_

Türkçede cümle dizilimi ÖZNE (yapan) + NESNE (etkilenen) + YÜKLEM (eylem)

Biz + onu + yeriz.

İngilizcede cümle dizilimi ÖZNE (yapan) + YÜKLEM (eylem) + NESNE (etkilenen)

We + eat + it.

11 ay önce

Can208058

kim kime şekil yapıyor herkes kendi payı

11 ay önce

bunny4538971

we eat them değil mi

9 ay önce

TolgaAvc5

We biz Eat yeriz İt onu Biz onu yeriz Biz degi icin Biz onu yer olmaz Biz onu yeriz olur Biz neyi yeriz Onu o nedir cansiz yada hayvan Biz insan yiyemeyec3gimize gore it demeliyiz.

5 ay önce

elifhermosa

We eat them deyince ne oluyor?

3 ay önce

10_ur

"it" "o" anlamında, "its" ise "onun" anlamında değil miydi? Yani kullanmamız gereken "its" değil mi?

3 hafta önce

miss_zby

i yerine ı kullandım diye yanlış sayıldı :(

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

cünkü ingilizcede kucuk ı diye bir harf yok. kucuk olan i, buyuk olan I

4 yıl önce

KAMERNUR

thank you

3 yıl önce

miss_zby

teşekkür ederm :)

4 yıl önce

orhnylmz

Neden it's degil onu anlami var

4 yıl önce

tubitter

onu demen ıcın it demen gerekir its dersen onun demıs olursun

3 yıl önce

ilker_kaan

G

3 yıl önce

llmatako

it olması lazım

4 yıl önce

berat1453

O" it "sen olmayasın"llmatako"

3 yıl önce

RabiaKaram1

we eat this

3 yıl önce

AneurinEE
AneurinEEPlus

Hayır - "we eat this" = "biz bunu yeriz".

3 yıl önce

mertkorkmaz95

ı yla i ne fark eder

3 yıl önce

tubitter

ing de kucuk ı ve buyuk i yoktur

3 yıl önce

berat1453

Got

3 yıl önce

Okey84

İt o demek ise neden onu anlamına geliyor

3 yıl önce

nejsmiler

Yakışıklı erkek görünce kankamla ben Msusıalamhsosüsma :D

3 yıl önce

berat1453

Kaarimisinnnnnnnnn

3 yıl önce

Ahmetaaliy

What's going

3 yıl önce

berat1453

O me lan

3 yıl önce

havaran

Hello

4 yıl önce

AybkeSubak

It olmasi gerek bencede

4 yıl önce

yonca6

yamyam muhabbetine bayıldım:))

3 yıl önce

EypSabriKa1

Akılsızlar , sallaklar gerizekalılar

3 yıl önce