Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"We are children."

Çeviri:Biz çocuğuz.

4 yıl önce

68 Yorum


ezo_08

KADININ DEDİĞİ HİÇ BİRŞEY ANLAŞILMIYO HE İS SPARK DİYE ANLADIM :D .)

2 yıl önce

zlem354462

Aynen

2 yıl önce

muzaffer679073

Anlaşılmıyo diye bir kelime yok.Anlaşılmıyor...

2 yıl önce

ahmet272589

sorun kadında değil anlamıyanlarda

2 yıl önce

senanur.ka1

Aynen

2 yıl önce

BarisKapla

Anlamayanlar da

7 ay önce

FarukYiitc

ezo_08 imla kuralları ve ingilizcede sorunun var herhalde.İngilizcede büyük i yoktur.Büyük I vardır.Bir de Anlaşılmıyo değil anlaşılmıyor.Olacak benden sana dil bilgisi tavsiyesi.

8 ay önce

NijatAhmadoff

Bizi cocuk yapti )

2 yıl önce

recephmrt

Biz cocuklar olmuyormu

3 yıl önce

mtn135

Türkçe deki çoğullar, ingilizcedeki gibi kullanılmıyor: 2 apples-2 elma 3 people-3 insan Burda da buna benzer birşey düşünebilirsiniz.

3 yıl önce

silakirann

Olmaz tabi soyle diyim o cocuklar olur ama biz cocuklar olmaz biz çoçuğuz olur

2 yıl önce

seqde78

Olmaz çünkü çocuklar, "onlar" için kullanılır Örnek:Onlar çocuklar.Gibi Fakat biz, "çocuğuz"için kullanılır. Örnek:Biz çocuğuz.Gibi Anlatabildiysem sevinirim

2 yıl önce

CeylinArsl1

Arkadaşlar bir yere o boşluğu yapmadım diye yanlış dedi ama ben doğru yazdım

2 yıl önce

Fablw

Sadece "çocuğuz" kelimesini de kullanamaz mıydık?

3 yıl önce

canahmet4

we ne işe yarıyor bilmiyormusun

3 yıl önce

AliAbac

"Biz" anlamı taşıyor

3 yıl önce

canahmet4

evet biz anlamı taşıyor

3 yıl önce

Mirayertun

Biz anlamına geliyo

2 yıl önce

HseyinMuu

Biz manasına geliyor

3 yıl önce

buse776093

Cümleye " biz" anlamı katıyor

1 yıl önce

Kardeleney3

Biz demek

7 ay önce

ZeynepSude293079

Çoğul ķullanmalısın

2 yıl önce

Guwu666

neden

2 yıl önce

hatice107919

İzin vermiyor

2 yıl önce

jackhunterr

biz çocuklarız çok saçma değil mi ?

3 yıl önce

Sultan851954

Evet o yuzden biz cocuguz olacak

2 yıl önce

zlem354462

Aynen

2 yıl önce

Naz734478

Eveeet

2 yıl önce

ZeynepYlma124429

Are yi soylemedi

3 yıl önce

ZeynepYlma124429

Biz çocuğuz olsa

3 yıl önce

binnur425587

Zaten cevap "biz çocuğuz"neyin kafasını yaşıyosunuz

2 yıl önce

AysegulYil2

Neden child demedi Children dedi

2 yıl önce

binnur425587

Bence de biz çocuğuz

2 yıl önce

Zehra.AYDIN

yahoo bubir nedir yaa.....

2 yıl önce

Mirayertun

Cevap biz çocuklarız da saçma değil mi ?

2 yıl önce

FatihKavin

Hi

2 yıl önce

Deniz975431

Are söylese anlardık

2 yıl önce

GktuKaan2

Vge hyrewey89iu6

2 yıl önce

Yusuf939733

Ya sesten anlayamadım we have children yaptım

2 yıl önce

AyseUnalGu

we are child4en yazdım kabul etti we are children yazdım kanul etmedi ne garip şey bu arada klavye bozuk

2 yıl önce

CeylinArsl1

:D

2 yıl önce

BerraEce20161419

aynen sadece ''çocuğuz ''desek olmuyomu

2 yıl önce

proMessi10

sorun yok

2 yıl önce

zlem354462

Kadın Hello yu havvav Diyo

2 yıl önce

eren0147

bencede

2 yıl önce

eren0147

100 doğru

2 yıl önce

ezogelin3

Are burda ne anlamda kullanilmis

2 yıl önce

erayingiliz

zaten yazıyo kadını dinlemeseniz de olur

2 yıl önce

zerans

Bu kadın kelimeleri acaip yutuyor Ayrıca cevabın aynısını yazdığım halde yazım hatası diyor

2 yıl önce

SatinGirl2

Ah eziklik psikolojisi

2 yıl önce

mucahit12757

Are ne demek

2 yıl önce

mahsunakay

Anladığım kadarıyla "biz cocuklar " diye bir cumle ingilizce de kullanılmıyor yani sacma anlami yok bozuk cümle onun icin " biz çocuğuz" demeli

2 yıl önce

ahmetkrtls

Are neden kullanilmis we children yazilmaz mi

2 yıl önce

MlpFlutter3

Selamm

2 yıl önce

kem3510

Biz çocuklarız da olur.Çünkü lar eki de bizi belirtir ama yanlış kabul ediyor.Düzeltilmeli like ve lingotları bekliyorum.Saygılarımla...

1 yıl önce

Ahmet975986

çocuğuz biz yazdım kabul etmedi.

1 yıl önce

HavvaAdem1

Yanlışlıkla tıkladım

1 yıl önce

KEREM691216

We are childeren yazdım kabul etmedi

1 yıl önce

ela651260

Biraz anlasiloyor

1 yıl önce

azizAngin

We have children anladim

10 ay önce

mavikln

Kadının nedediğini anlamiyom

9 ay önce

Serra323759

Biraz anlaşılmıyor ama kelimeyi kendin okusan bahanee bahannee veriyorsunuzzz......

8 ay önce

Bar946473

Biz çocuğuzdur yazdım kabul etmedi. İs ve are ''dır'' görevi görmüyor muydu?

7 ay önce

murat384083

?

7 ay önce

murat384083

Hi

7 ay önce

REMRES4

BİZ ÇOCUKLARIM yazdım kabul etti

7 ay önce

mercan814028

Kadın neden bu kadar degisik telaffuz ediyor

7 ay önce

canerrrr

are nedemek,buradaki görevi ne ?

4 ay önce