"لمن الفستان؟"

الترجمة:Whose is the dress?

منذ 4 سنوات

29 تعليقًا


EhsanMoSsad

الجملة ده فيها حاجة مش تمام o.O

منذ 4 سنوات

anased

هل يمكن ان تكون الاجابة: whose the dress is it?

منذ 4 سنوات

xdfgh

هل يمكن ان تكون الاجابة the dress for who?

منذ 3 سنوات

Eman2951

The dress for whom?why is it wrong?

منذ سنتين

Ali691102

عايز الترجمه مش الاجابه

منذ سنتين

roogdy
roogdy

هوا كان ممكن يخليها زي الاختيارات التانية Whose dress is it بس المعني هيتغير هيبقي (لمن هذا الفستان ) فهيختلف المعني .

منذ شهر واحد

Nossha

who are the dress for ?? what the wrong with it ?

منذ 3 سنوات

llusx
llusx

The word the dress is singular and that's why only is can be used.

منذ 3 سنوات

noor386955

اشم ايدي شمدريني ليش ما قال are

منذ 3 سنوات

llusx
llusx

‏‏إن كلمة فستان the dress مفردة ويستعمل معها is.

منذ 3 سنوات

STUDENT851078

صحيح .. وأيضا بسبب الحاجة لإضافة فعل على الجملة لذا تضاف is

منذ 7 أشهر

xdfgh

هل يمكن ان تكون الاجابة the dress for who?

منذ 3 سنوات

Momen980538

لماذا تأتي بهذا الكلام

منذ 3 سنوات

luayzarour

الصحيح يفترض whose is the dress?

منذ سنتين

Ali691102

عايز الترجمه مش الاجابه

منذ سنتين

MohamedAlattar

can it "for whom this address"

منذ سنتين

ikram849021

For whom the dress is ?

منذ سنتين

MalathAlkef

whose the dress for? الا تعتبر صحيحة؟

منذ سنتين

Modo2013

For whom the dress? فين الغلطة هنا طيب

منذ سنة واحدة

5gfL5

بيقولك فوق: عايز الترجمة مش الاجابة

منذ سنة واحدة

NouranElEm

الجمله خطا

منذ سنة واحدة

Halamohame390168

for whom is the dress ليه غلط

منذ 11 شهرًا

1hRe3

لان الجمله مفرد

منذ 11 شهرًا

AmrHegazy2

Where is the word (For) ? Cant find it in the options available.

منذ 10 أشهر

salah306386

Hi

منذ 8 أشهر

FarahChouc

Whose the dress... لماذا وضعنا is

منذ شهرين

amr138940

الجملة دي غلط

منذ شهر واحد

DuaaAlslaw

ممكن تكون الاجابه whose the dress is??

منذ شهر واحد

Mawiayyy

لماذا وضعنا is في الجملة

منذ يوم واحد
تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.