1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Ea scrie cărți pentru copii."

"Ea scrie cărți pentru copii."

Traducere:She writes children's books.

July 22, 2014

17 comentarii


cMc.jr

in propozitie nu este articolul posesiv, in traducere de ce este?


fantomitzah

Pentru ”cărți pentru copii” se folosește adesea expresia ”children's books”.
Deci în cazul ăsta nu se traduce cu posesivul (”cărțile copiilor”).
Am adăugat indiciu pe toată expresia pentru că am văzut că lipsea (era doar cel în sens invers).

Dar era deja acceptată și soluția ”She writes books for children”.
Văd că era un raport de azi cu varianta asta (nu știu dacă l-ai lăsat tu sau altcineva), dar nu ar fi trebuit să vă respingă răspunsul, a fost probabil vorba de o problemă tehnică.


simonanutas

mie nu mi-a acceptat


MatthewTopmuscle

nici mie nu mi-a acceptat "carti pentru copii"


sandupavel64

Nu este acceptata si solutia she writes books for children. Sorry


Sabina377832

Eu am scris books for kids si mi-a refuzaf


Denis.Florin

Nici mie nu mi-a acceptat a doua varianta


fantomitzah

Da, se pare că e vorba de o problemă tehnică temporară. Sperăm să-i aflăm cauza și să o rezolvăm cât mai curând. De aceea e bină că ați lăsat rapoarte pentru că acest lucru ne ajută să ne dăm seama când apar astfel de probleme. Mersi!


Dimitrie53

Faceti parte din staful acestui program ?


theviber

Inca persiata problema...


Maria_Lorena2004

Am scris She writes books for children si nu mi-a acceptat


bogdan391674

problema persista .nu accepta "for children"


scarlatpau

Mie mi-a acceptat și varianta She vrites books for children


LovelyGirl_2021

"She writes books for kids" e acceptat


Marius477421Mari

Astăzi 20..05.2021... Mie mi-a acceptat: "she writes books for children"

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.