Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Ea scrie cărți pentru copii."

Traducere:She writes children's books.

acum 4 ani

12 comentarii


cMc.jr

in propozitie nu este articolul posesiv, in traducere de ce este?

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Pentru ”cărți pentru copii” se folosește adesea expresia ”children's books”.
Deci în cazul ăsta nu se traduce cu posesivul (”cărțile copiilor”).
Am adăugat indiciu pe toată expresia pentru că am văzut că lipsea (era doar cel în sens invers).

Dar era deja acceptată și soluția ”She writes books for children”.
Văd că era un raport de azi cu varianta asta (nu știu dacă l-ai lăsat tu sau altcineva), dar nu ar fi trebuit să vă respingă răspunsul, a fost probabil vorba de o problemă tehnică.

acum 4 ani

simonanutas

mie nu mi-a acceptat

acum 4 ani

MatthewTopmuscle

nici mie nu mi-a acceptat "carti pentru copii"

acum 3 ani

sandupavel64

Nu este acceptata si solutia she writes books for children. Sorry

acum 3 ani

Sabina377832

Eu am scris books for kids si mi-a refuzaf

acum 2 ani

ionanda2002

Nici mie

acum 4 ani

Denis.Florin

Nici mie nu mi-a acceptat a doua varianta

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Da, se pare că e vorba de o problemă tehnică temporară. Sperăm să-i aflăm cauza și să o rezolvăm cât mai curând. De aceea e bină că ați lăsat rapoarte pentru că acest lucru ne ajută să ne dăm seama când apar astfel de probleme. Mersi!

acum 4 ani

theviber

Inca persiata problema...

acum 3 ani

Alexandru609174

Rezolva eroarea asta mosule

acum 2 ani

Maria_Lorena2004

Am scris She writes books for children si nu mi-a acceptat

acum 1 an