A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"She beat me."

Fordítás:Megvert engem.

4 éve

18 hozzászólás


Gabcsi41

Ha jelenidő, akkor she beats, vagy he beats, mert E/3 személynél kell az s a végére.

3 éve

Tengelic

Már elfogadja a "legyőzött engem" kifejezést. :)

3 éve

Myzoli

Micsoda pozitív példa.

1 éve

Anyupintyo

Miért nem jó a legyőzött engem?

5 hónapja

M21-

Legyőzött engem. Ez miért nem jó?

4 éve

joye23
joye23

Jelentettétek? Én igen.

4 éve

Tamas51

Ez elég baj, hogy jelentetted. Remélhetőleg nem javítják ki.

2 éve

joye23
joye23

Még szerencse hogy jelentettem, mert azóta javították. Ha jobban megnézed több mint egy éves a hozzászólásom. Akkor még rossz volt.

2 éve

Tamas51

A beat-et beats-re? Nem látom, hogy javítva lenne. Vagy nem ezt reklamáljátok? Akkor elnézést. Akkor azt nem értem, hogy mi volt a baj? Lényeg, hogy jó.

2 éve

buitamas

"megüt" az miért nem jó??

3 éve

Papucska
Papucska

Alapból amit te mondasz az egy jelen idő.

3 éve

oXcsillagXo

Mert az "punch" vagy "hit" a beat verest, legyozest jelent itt

3 éve

Lazyattis

Mégis, ha egyforma a múltidő a jelenidővel akkor hogy fejezem ki a különbséget? Nem mindegy, hogy legyőzött vagy legyőz mint ahogy az sem, hogy megvert vagy megver. Vagy ha jelenidőt akarok használni akkor a folyamatosat tudom csak?

3 éve

Tamas51

Jelen idő: She beats me. Múlt idő: She beat me.

2 éve

kachyta
kachyta

a "vert engem" ?

2 éve

UngvaryKrisztian

"Ő vert engem" miért nem jó?

2 éve

Pola51

Legyőzött engemet??? Így mért nem jó?

1 éve

nVagyok

Elhagyja a szavak végét sok esetben, Ezen a szinten elég zavaro, szerintem.

7 hónapja