"Herpants"

Tłumaczenie:Jej spodnie

4 lata temu

19 komentarzy


Dawidj90
Dawidj90

Pants to nie majtki?

4 lata temu

movemedona

W brytyjskim angielskim słowo pants oznacza majtki, w amerykańskim angielskim spodnie

4 lata temu

buskes76

raczej bardziej chodzi o to że i "pants" i "trousers" mają wiele znaczeń a "majtki" to najlepiej "panties, briefs, (ewentualnie też; pants),..."
A czysto slownikowo:
A) słownik en. na pl.;
pants - (1) spodnie, (2) kalesony, (2) majtki, (3) majtasy. /
trousers - (1) spodnie, (3) portki, (3) majtasy. //

B) słownik z pl. na en.;
spodnie - (1) trousers, (1) pants, (2) slacks, (2) breeches /
majtki - (1) panties, (1) briefs, (1) pants, (2) drawers, (3) pantaloons /

PS cyfra w nawiasie to bliskość tłumaczenia; (1) to najlepsze

1 miesiąc temu

xmoniczkax.567

My się uczymy amerykańskiego angielskiego, a nie brytyjskiego angielskiego, czyli spodnie to ''pants'' :)

3 lata temu

Julka668047

No

9 miesięcy temu

TymekM.

A ja to tak w ogóle myślałem że to portki.

3 lata temu

Duck2221

3 lata temu

Duck2221

Suit to shit na moim telefonie XD

3 lata temu

asd126

Tez tak myślałem

4 lata temu

buskes76

słownik en. na pl.;
pants - (1) spodnie, (2) kalesony, (2) majtki, (3) majtasy. /
trousers - (1) spodnie, (3) portki, (3) majtasy. //

słownik z pl. na en.;
spodnie - (1) trousers, (1) pants, (2) slacks, (2) breeches /
majtki - (1) panties, (1) briefs, (1) pants, (2) drawers, (3) pantaloons /

PS cyfra w nawiasie to bliskość tłumaczenia; (1) to najlepsze

1 miesiąc temu

Liviene16

ja się uczyłam że spodnie to trousers, jest jakaś różnica?

4 lata temu

mdrala123

Nie sprawdź w tłumaczu :d

3 lata temu

niki.odem

Pants to nie tylko spodnie, ale też majtki

2 lata temu

buskes76

słownik en. na pl.;
pants - (1) spodnie, (2) kalesony, (2) majtki, (3) majtasy. /
trousers - (1) spodnie, (3) portki, (3) majtasy. //

słownik z pl. na en.;
spodnie - (1) trousers, (1) pants, (2) slacks, (2) breeches /
majtki - (1) panties, (1) briefs, (1) pants, (2) drawers, (3) pantaloons /

PS cyfra w nawiasie to bliskość tłumaczenia; (1) to najlepsze

1 miesiąc temu

adamiara11

Nie powinna być to różnica :-)

4 lata temu

JewlaszE

Drodzy internauci polecam nacisnąć na słowo i wrazie wontpliwości sprawdźcie co znaczy. Pozdrawiam!

3 lata temu

LucySalamence

WONTPLIWOŚCI XDDDDDDDDD

3 miesiące temu

SiwyJar2

słyszę nie "her" a "per" do poprawki

2 lata temu

buskes76

słownik en. na pl.;
pants - (1) spodnie, (2) kalesony, (2) majtki, (3) majtasy. /
trousers - spodnie, portki, majtasy. //

słownik z pl. na en.;
spodnie - (1) trousers, (1) pants, (2) slacks, (2) breeches /
majtki - (1) panties, (1) briefs, (1) pants, (2) drawers, (3) pantaloons /

PS cyfra w nawiasie to bliskość tłumaczenia; (1) to najlepsze

1 miesiąc temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.