"Her pants"

Tłumaczenie:Jej spodnie

4 lata temu

22 komentarze


Dawidj90
Dawidj90

Pants to nie majtki?

4 lata temu

movemedona

W brytyjskim angielskim słowo pants oznacza majtki, w amerykańskim angielskim spodnie

3 lata temu

xmoniczkax.567

My się uczymy amerykańskiego angielskiego, a nie brytyjskiego angielskiego, czyli spodnie to ''pants'' :)

3 lata temu

Julka668047

No

7 miesięcy temu

arianaqwerty

Jeżeli tak to czy można zmienić to na "brytyjski angielski"?

3 lata temu

xmoniczkax.567

Jak "zmienić"?

3 lata temu

RafalMajewskiPL
RafalMajewskiPL

Her trousers.

3 miesiące temu

TymekM.

A ja to tak w ogóle myślałem że to portki.

3 lata temu

Duck2221

2 lata temu

Duck2221

Suit to shit na moim telefonie XD

2 lata temu

asd126

Tez tak myślałem

4 lata temu

Liviene16

ja się uczyłam że spodnie to trousers, jest jakaś różnica?

4 lata temu

mdrala123

Nie sprawdź w tłumaczu :d

2 lata temu

niki.odem

Pants to nie tylko spodnie, ale też majtki

2 lata temu

adamiara11

Nie powinna być to różnica :-)

3 lata temu

JewlaszE

Drodzy internauci polecam nacisnąć na słowo i wrazie wontpliwości sprawdźcie co znaczy. Pozdrawiam!

3 lata temu

LucySalamence

WONTPLIWOŚCI XDDDDDDDDD

1 miesiąc temu

SiwyJar2

słyszę nie "her" a "per" do poprawki

2 lata temu

Swagracuchy

( ͡° ͜ʖ ͡°)

2 lata temu

Kujinka

Napisałam jej portki xd

3 lata temu

adamiara11

Ja zrobiłam literówkę i mi uznano :p

3 lata temu

Trzcinal

Mi tak się często zdarza.

3 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.