Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Her pants"

Tłumaczenie:Jej spodnie

4 lata temu

14 komentarzy


Dawidj90
Dawidj90

Pants to nie majtki?

3 lata temu

movemedona

W brytyjskim angielskim słowo pants oznacza majtki, w amerykańskim angielskim spodnie

3 lata temu

xmoniczkax.567

My się uczymy amerykańskiego angielskiego, a nie brytyjskiego angielskiego, czyli spodnie to ''pants'' :)

3 lata temu

Julka668047

No

5 miesięcy temu

TymekM.

A ja to tak w ogóle myślałem że to portki.

3 lata temu

Duck2221

2 lata temu

Duck2221

Suit to shit na moim telefonie XD

2 lata temu

asd126

Tez tak myślałem

3 lata temu

Liviene16

ja się uczyłam że spodnie to trousers, jest jakaś różnica?

3 lata temu

mdrala123

Nie sprawdź w tłumaczu :d

2 lata temu

niki.odem

Pants to nie tylko spodnie, ale też majtki

2 lata temu

adamiara11

Nie powinna być to różnica :-)

3 lata temu

JewlaszE

Drodzy internauci polecam nacisnąć na słowo i wrazie wontpliwości sprawdźcie co znaczy. Pozdrawiam!

3 lata temu

SiwyJar2

słyszę nie "her" a "per" do poprawki

2 lata temu