1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I need to create a profile."

"I need to create a profile."

Çeviri:Benim bir profil yaratmaya ihtiyacım var.

July 22, 2014

11 Yorum


sayginburak

Türkçe'de profil için oluşturmak fiilini kullanırız yaratmak fiilini değil, create fiilinin oluşturmak anlamı da oldukça yaygın olmasına rağmen kabul etmemişsiniz.


sayginburak

bi dersi geçmek için 5 kere uğraşıyoruz bu hatalar yüzünden, raporları dikkate almıyorsunuz.


receptoklu

Inat etti illa ptofil yaratmak olacak . profil oluşturma zinhar haram sanki


wildstorm_1970

aksine ''yaratmak''kelimesi sikıntılı :)


bospho

Oluşturmak çevirisi dogru olmalı


VestelKatk

Oluşturmak kesinlikle daha suitable onca rapordan sonra ben de çakıldiğim için ikinci kere raporluyorum the date of 22 marc 2915 days of sunday (günlerden pazar tutma di sanırım ama olsun bu da gülün bir dikeni ... :-P )


VestelKatk

Oluşturmak kesinlikle daha suitable onca rapordan sonra ben de rapor ettim bakalım zam an kabul görecek the day of 22 March


utharil

oluşturmalıyım bire bir çeviri ve kabul etmiyor


bfercan

profil yaratmaya ihtiyacım var. başına bir koymadığım için kabul etmedi.

allah aşkına şu gerizekalı hataları düzeltin aynı sınavı 15.kere veriyorum tüm yanlışlarım a/an ve the yüzünden. kimin umrunda lan the veya an çıldırdım gerçekten.


Aysun925515

"Bir" yazmadığım için kabul etmedi, bence saçma!


LingOzi

Olusturma daha mantıklı, daha dogru, olması gereken

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.