"I need to create a profile."

Çeviri:Benim bir profil yaratmaya ihtiyacım var.

4 yıl önce

12 Yorum


sayginburak

Türkçe'de profil için oluşturmak fiilini kullanırız yaratmak fiilini değil, create fiilinin oluşturmak anlamı da oldukça yaygın olmasına rağmen kabul etmemişsiniz.

4 yıl önce

sayginburak

bi dersi geçmek için 5 kere uğraşıyoruz bu hatalar yüzünden, raporları dikkate almıyorsunuz.

4 yıl önce

receptoklu

Inat etti illa ptofil yaratmak olacak . profil oluşturma zinhar haram sanki

3 yıl önce

wildstorm_1970

aksine ''yaratmak''kelimesi sikıntılı :)

3 yıl önce

bospho

Oluşturmak çevirisi dogru olmalı

3 yıl önce

VestelKatk

Oluşturmak kesinlikle daha suitable onca rapordan sonra ben de çakıldiğim için ikinci kere raporluyorum the date of 22 marc 2915 days of sunday (günlerden pazar tutma di sanırım ama olsun bu da gülün bir dikeni ... :-P )

3 yıl önce

VestelKatk

Oluşturmak kesinlikle daha suitable onca rapordan sonra ben de rapor ettim bakalım zam an kabul görecek the day of 22 March

3 yıl önce

MetinUar
MetinUar

Türkçe açısından "yaratmak" kesinlikle uygun değil, olması gereken "oluşturmak"tır. lütfen düzeltiniz.

3 yıl önce

dermaan

evet uygun değil de gel bir de anlat anlatabilirsen..

2 yıl önce

utharil

oluşturmalıyım bire bir çeviri ve kabul etmiyor

3 yıl önce

bfercan

profil yaratmaya ihtiyacım var. başına bir koymadığım için kabul etmedi.

allah aşkına şu gerizekalı hataları düzeltin aynı sınavı 15.kere veriyorum tüm yanlışlarım a/an ve the yüzünden. kimin umrunda lan the veya an çıldırdım gerçekten.

1 yıl önce

Saluso

''bir profil oluşturmaya ihtiyacım var'' şeklinde çevirilmeli. ''Yaratmak'' Allah'a mahsustur.

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.