Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Dlaczego śniadanie leży na ziemi."

Tłumaczenie:Why is the breakfast on the ground?

4 lata temu

7 komentarzy


Irek831

Asia Dyczka tłumaczy jak kierowniczka :-)

2 lata temu

KrystynaKr

Tu est jakaś pomyłka - dlaczego lay jest źle a poprawiono na lie . Przecież lie to znaczy kłamać

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Nie ma pomyłki. Musimy rozważyć wszystkie trzy formy czasowników:

  1. lie-lied-lied = kłamać
  2. lie-lay-lain = leżeć
  3. lay-laid-laid = kłaść, położyć

W tym zdaniu potrzebujemy pierwszej formy czasownika nr 2.

4 lata temu

Nylia48
Nylia48

A dlaczego nie "Why is the lunch lying on a floor"?

4 lata temu

monkate

Lunch to lunch albo obiad, a chodzi o śniadanie - breakfast.

4 lata temu

Nylia48
Nylia48

Ok, teraz rozumiem... chociaż zmyliło mnie to - myślałam, że "breakfast" to pierwsze śniadanie, a nie drugie :P Dzięki w każdym razie^^

4 lata temu

sethesa

W takim razie dlaczego ta sama opcja ze słowem "breakfast" nie jest poprawna? "Why is the breakfast lying on the ground"?

3 lata temu